Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #1 Skrevet 15. desember 2021 Jeg svetter mye nedentil. Dusjer hver eneste dag. Men svettelukta fra lysken forsvinner aldri, uansett. Ble så sint her en dag at jeg skrubbet meg til blods. Det hjalp iallfall ikke. Har prøvd utallige deodoranter, men det funker ikke. Lukta sitter uansett. Blir snart gal. Er det noen som har samme problem? Kan man gå til legen å be om å bli henvist til botoxbehandling? Anonymkode: eaa22...8ac
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #2 Skrevet 15. desember 2021 Jeg lukter også. Jeg bruker lano såpestykke i lysken. Her vil sikkert alle si æææææsj. Men det er bare jeg som bruker den. Den tar lukta. Bruker den også under armene. Lukta kommer jo tilbake da men er helt luktfri etter dusj. Anonymkode: f854a...77f
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Jeg opplever at stoffet i enkelte truser forsterker svettelukten. Anonymkode: 15f40...2c8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 Er du gravid? Dette var mitt sikreste gravidtegn. 😊 Har mistet ni ganger og på elleve graviditeter. har jeg litt erfaring med den lukta - den kom før positiv test. Når jeg er gravid, skrubber jeg med skrubbevott og vasker med flytende dusjsåpe. Intimsåpe som dr. Greves tar ikke lukta, med cosmica sin dusjsåpe tar den. Må prøve seg litt fram for å finne såpe som fjerner lukta. Anonymkode: d098c...c4e
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2021 #6 Skrevet 15. desember 2021 Her er mitt triks, og det funker for meg: Body shop shea dusjkrem. Den er såpefri. Vanlig såpe gjør det verre. Vasker meg godt, skyller, tørker med håndkle, lufttørker/ tørker med hårføner. Når jeg er helt tørr i lysken tar jeg på et lag potetmel. Bruker også kun truser i bomull. Boksere og hipstere gjør problemet verre, for da er det ikke noe stoff som går inn i lysken. Anonymkode: 1d0c4...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå