Gå til innhold

Hadde dere sendt ungen i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hostet 3-4 ganger i natt, var litt tett i nesa på morgen. Men virker helt frisk nå. 

Anonymkode: 79bab...38f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde trolig tatt ungene ut av barnehage i god tid før jul hadde jeg hatt barnehagebarn nå (og mulighet da) ser venninner som har barnehagebarn. Det er så mye forkjølelse nå. Hun ene har hatt unger hjemme konstant i en måned nå. De bare avløser hverandre. Kjipt å eventuelt havne i karantene til jul. 
Til ditt problem så tenker jeg at hvis du har mulighet, hold hjemme. Slik det er nå er jo en vanlig forkjølelse også kritisk. Det må jo testes. I tillegg så synes jeg man kan ta litt ekstra hensyn i disse dager. 

Anonymkode: 52929...9da

Skrevet

Det var slik det startet her også og kjenner jeg er glad for at jeg lot de være hjemme fra skolen. Nå har hele famlilien hatt det unntatt mannen av en eller annen forunderlig grunn.

Skrevet

Ja da ser du an en dag. Blir det ikke noe mer sender du i morra 

Anonymkode: 8f932...ab0

Skrevet

Holder hjemme i dag og ser an i morgen. Kan dessverre ikke holde hjemme før jul for å unngå karantene, da jeg jobber i helsevesenet og i stor grad trengs på jobb. Skulle gjerne ha gjort det! Men, vi må bare sjangse på at det går bra.

Skrevet
KellyTaylor skrev (8 minutter siden):

Det var slik det startet her også og kjenner jeg er glad for at jeg lot de være hjemme fra skolen. Nå har hele famlilien hatt det unntatt mannen av en eller annen forunderlig grunn.

Ja, det er jo som regel så milde symptomer hos barn. Håper alt har gått fint med dere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo som regel så milde symptomer hos barn. Håper alt har gått fint med dere. 

Ja faktisk, og vi er fullvaksinerte alle vi voksne.  :) jeg hoster endel og sliter med nesetetthet etter 3 uker og går fint å overleve dette også. Håper det går bra med barnet og at dere slipper corona.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...