Gå til innhold

Erfaring med HP bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kjøpe det til datteren på 10 år. Har dere erfaring med denne?

Anonymkode: e62e5...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type? Jeg har Elitebook gjennom jobb (usikker på modellen), og er ikke spesielt fornøyd. Tung, musebrettet er ikke slik jeg ville hatt det, det er noe med skjermoppsettet som jeg ikke liker, og den er tidvis treig. Tregheten  kan være jobboppsettet da.

Generelt ville jeg prøvd maskinen i butikk. Da får du et inntrykk av om du liker tastatur og pad i det minste. 

Generelt så vil vel bruken til en 10-åring ikke være så avansert, så mange PCer vil fungere. 

Skrevet
Direkte skrev (2 timer siden):

Hvilken type? Jeg har Elitebook gjennom jobb (usikker på modellen), og er ikke spesielt fornøyd. Tung, musebrettet er ikke slik jeg ville hatt det, det er noe med skjermoppsettet som jeg ikke liker, og den er tidvis treig. Tregheten  kan være jobboppsettet da.

Generelt ville jeg prøvd maskinen i butikk. Da får du et inntrykk av om du liker tastatur og pad i det minste. 

Generelt så vil vel bruken til en 10-åring ikke være så avansert, så mange PCer vil fungere. 

Har du et annet forslag enn hp? Har tenkt på mac, siden hun jo har og kan Apple produkter. Men, synes den er hinsides dyr! 

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Tror det viktigste er at dere ser på den i butikken og sjekker at tastatur og musepad er gode.

Skrevet

Som hun over sier, det beste er å se på maskiner i butikken. Hvis du vil ha litt billigere, så bestill på nett. Da har du 2 ukers angrerett også, det har du ikke i butikk. Men se først i butikk. Finner du en som ser passe ut, så kan du søke på nett etter modellen, for å se om du finner den billigere på nett.

Anonymkode: 945e9...de7

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Som hun over sier, det beste er å se på maskiner i butikken. Hvis du vil ha litt billigere, så bestill på nett. Da har du 2 ukers angrerett også, det har du ikke i butikk. Men se først i butikk. Finner du en som ser passe ut, så kan du søke på nett etter modellen, for å se om du finner den billigere på nett.

Anonymkode: 945e9...de7

Takk for svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...