Gå til innhold

Da er det hjemmeskole og stengte barnehager igjen her jeg bor - hva med dere?

Anbefalte innlegg

Det fungerer bra for datteren min som går på ungdomsskolen. Syns det var bra at de bestemte dette lokalt. 

Skjønner at det kan være utfordrende for mange, men tror det var nødvendig nå. 

Anonymkode: febdc...df2

Fortsetter under...

Her er det gult nivå for de yngste på 12 og 14 og rødt nivå for de to i vgs. Jeg jobber også selv som lærer i vgs og skal tilfeldigvis bare ha digital undervisning de siste dagene. 

Anonymkode: bce21...933

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gult nivå her. Gjør ikke noe om det blir hjemmeskole. Jeg har hjemmekontor og hun går i andre og er ganske selvgående nå. 

Anonymkode: e2bf8...64e

Det var bestemt gult nivå her også, men ble vedtatt stenging. 

HI

Gult nivå her, med høy smitte i kommunen. 
Har lyst til å ta de ut, for å i større grad sikre at familie kan feire med oss på en trygg måte. Samtidig vil jeg ikke at barna skal gå glipp av julekosen på skolen, sommer andre får... 

Uansett fint de går på ferie førstkommende fredag - en uke før julaften ❤️

Anonymkode: f98c4...700

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

RETTELSE:

Redusert åpningstid i barnehage - ikke stengt

Ikke lett å følge med 😅

HI

Hvor bor du?

Anonymkode: 13728...cd2

Ingen stengte barnehager eller skoler, men rødt på vgs. De har finnet et smutthull som sier at skolen skal være på rødt senest innen torsdag, derfor syns de det er en god ide å avvikle tentamen i morgen før det stenges ned. Jeg syns det er vanvittig og håper at de ikke vil betale dyrt for den avgjørelsen. 

Anonymkode: 14fcd...478

Annonse

Hjemmeskole fra i morgen her i Stavanger. Ble lettet da meldingen kom siden det er så mye smitte på skolene. Nå unngår vi forhåpentligvis karantene eller smitte i julehelgen.

Anonymkode: 9bc53...75b

Blir det hjemmeskole på nyåret i mer enn en uke, går jeg ut i full sykmelding. Barna er for små til å undervise seg selv, og jeg orker ikke enda en periode med å jobbe flere timer på kvelden hver dag fordi jeg måtte undervise barna i arbeidstiden. Kjenner flere som kommer til å kaste inn håndkledet. 

Anonymkode: 41f0e...f53

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det var bestemt gult nivå her også, men ble vedtatt stenging. 

HI

Hm, så rart. Kommunen her har svart at skolene må først være på rødt nivå for å kunne vedta stenging eller digital skole 🤔

Anonymkode: 11ce5...de3

Jeg vet ikke med barnehage og barneskole, men ungdomsskolen og videregående har gått overtil nettundervisning. Det skal de fortsette med til midten av januar.

Anonymkode: 63905...227

Her har skolene stengt, men ikke barnehagene. Greit bok for minste i 6. klasse, for han klarer sånne rutiner. Ikke greit for eldste i 8. klasse for hun svimer mer, og skal ha timer og friminutt som vanlig

Anonymkode: 8ee14...eb4

• Opprett ny...