Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #1 Skrevet 14. desember 2021 Hvordan er samholdet i foreldregruppa til dine barn? Merker du forskjell på de ulike trinnene? Har dere hatt aktiviteter/fester eller annet for å bli kjent "utenfor barna"? Anonymkode: 9fbb1...9b7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #2 Skrevet 14. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er samholdet i foreldregruppa til dine barn? Merker du forskjell på de ulike trinnene? Har dere hatt aktiviteter/fester eller annet for å bli kjent "utenfor barna"? Anonymkode: 9fbb1...9b7 Ingenting som kun har vært for de voksne. Anonymkode: 87eaf...197
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Takk og lov for at vi ikke har hatt «bli kjent kvelder» med foreldrene og tvangsomgang! Det er gjensidig respekt og samarbeid, men å være BFF med foreldregruppen der barna bytter venner og ting endrer seg hele tiden er IKKE lurt. Grei tone, høyt under taket og respekt. Trenger ikke mer enn det. Anonymkode: 1a447...a99
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #5 Skrevet 14. desember 2021 Vi har heldigvis ikke hatt noe sånt. Jeg har litt kontakt med foresatte til barnas nærmeste venner, men ikke noe mer. Det er heller ikke ønskelig. Anonymkode: 6e7eb...4dc
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #6 Skrevet 14. desember 2021 Her er det kun treff med barna. Jeg har det hyggelig når det er det. Hadde fått kløe av å treffe de utenom. Ikke fordi jeg ikke liker de men jeg har ikke tid til det. Anonymkode: 954f8...d0b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #7 Skrevet 14. desember 2021 Vi hadde så mye samlinger da barna gikk i barnehagen, men nå som de er på skolen har det blitt lite av det. Skjønner jo at jeg ikke skal ta noe initiativ utifra svarene her 😂 Anonymkode: 9fbb1...9b7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #8 Skrevet 14. desember 2021 Jeg er i stand til å omgås med dem og ha grei dialog med alle. Det er alt jeg forlanger, og jeg vil helst slippe å være venninne med noen som helst der. Med min eldste var jeg stuck i foreldrekontakt-helvete med en gal dame som sendte aggressive tekstmeldinger hvis man sa at hun ikke kunne innkalle til møte med én dags varsel, at hun ikke kunne avholde møter uten referent og etterpå kreve å disponere klassekassen osv osv. Huff og atter huff, det burde ha vært skuddpremie på visse gærninger. Anonymkode: 2fec1...e52
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #9 Skrevet 14. desember 2021 Vi har hatt mammakveld. Utrolig koselig. De som vil komme, kommer. De andre takker nei. Hos oss kom ca halvparten på en spontan kveld ned 4 dagers varsel. Anonymkode: 9c112...fae
Lille krøll Skrevet 14. desember 2021 #10 Skrevet 14. desember 2021 Det er foreldrefester arrangert av vennegrupper pålagt av skolen her. På alle trinn. så, 5 vennegrupper hvor det forventes at foreldre stiller 1-2 timer hver gang. i tillegg så skal alle 5 foreldregruppen ha ansvar for noe sosialt hvert år hvor foreldrefesten er et av arrangementene. Det er 5 ting til. og oppå det inviteres det til vinkveld med mammaer og pappapils i et sett. har ikke folk annet å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #11 Skrevet 14. desember 2021 Kjenner alle frå før, omgåast ein del av dei på fritida, har ikkje problem med å småprat og samhandle med nokon av dei. Det har aldri vore snakk om å ha foreldre treff utan borna. Men vi bur på ein liten plass, så enkelte arrangement for vaksne blir igrunn det likevel. Om vi skulle hatt treff i foreldregruppa kun for å ha treff i foreldregruppa hadde eg nok ikkje hatt tid til det nei... Anonymkode: d853e...dcd
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 Lille krøll skrev (Akkurat nå): Det er foreldrefester arrangert av vennegrupper pålagt av skolen her. På alle trinn. så, 5 vennegrupper hvor det forventes at foreldre stiller 1-2 timer hver gang. i tillegg så skal alle 5 foreldregruppen ha ansvar for noe sosialt hvert år hvor foreldrefesten er et av arrangementene. Det er 5 ting til. og oppå det inviteres det til vinkveld med mammaer og pappapils i et sett. har ikke folk annet å gjøre? Også klagar folk over tidsklemma?? Herremoses, godt det der ikkje er her. Eg føler med deg. Anonymkode: d853e...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå