Gå til innhold

Dumt å ha ulikt middags- og frokostservise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg har lyst på er så grusomt dyrt at jeg i tilfelle må selge en nyre.

Og dersom du måtte velge å ha favorittserviset til frokost eller middag, hva velger du?

Anonymkode: 7a052...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit å ha forskjellige. Jeg ville lagt nyra i middag, i så fall. Hvilket servise ønsker du deg?

Skrevet
sug lut skrev (3 minutter siden):

Det er helt greit å ha forskjellige. Jeg ville lagt nyra i middag, i så fall. Hvilket servise ønsker du deg?

Bogstad strå.

Det hadde jo da sett mest ryddig ut med et hvitt frokostservise ved siden av, men jeg liker ikke hvitt. Kunne hatt ministrå, men det har jeg på hytta både til middag og frokost, så ha lyst på et annet.

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bogstad strå.

Det hadde jo da sett mest ryddig ut med et hvitt frokostservise ved siden av, men jeg liker ikke hvitt. Kunne hatt ministrå, men det har jeg på hytta både til middag og frokost, så ha lyst på et annet.

Det er nydelig. Og klart, hvitt ville kunne blandes inn enkelt. Men de vil jo sjelden egentlig trenge å komme fram samtidig, så snart du har nok deler av hver?

Endret av sug lut
Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Det er nydelig. Og klart, hvitt ville kunne blandes inn enkelt. Men de vil jo sjelden egentlig trenge å komme fram samtidig, så snart du har nok deler av hver?

Nei, men mulig OCD slår ut når jeg åpner skapet? Liker feks Ostindia, men det er jo helt annen stil. Forslag til frokostservise som ikke kolliderer aldeles? Hadde jo vært praktisk å kunne bruke noen av de samme skålene.

Jeg har mange skåler og fat i ulikt blått og hvitt mønster fra norske produsenter som jeg kan kombinere med Bogstad, så trenger ikke kjøpe allverdens av serveringsdeler til.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei, men mulig OCD slår ut når jeg åpner skapet? Liker feks Ostindia, men det er jo helt annen stil. Forslag til frokostservise som ikke kolliderer aldeles? Hadde jo vært praktisk å kunne bruke noen av de samme skålene.

Jeg har mange skåler og fat i ulikt blått og hvitt mønster fra norske produsenter som jeg kan kombinere med Bogstad, så trenger ikke kjøpe allverdens av serveringsdeler til.

Hehehe OCD og ren og skjær grådighet kan ødelegge et sånt opplegg, ja. Men hvis du ikke liker hvitt, kunne du funnet noe som er mørkeblått, da? Eller gå for glass, det kan du jo bruke om hverandre om det er småfat og boller og sånt du vil blande inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...