Gå til innhold

Hva er ditt beste bevis for at korona ikke bare skyldes 5G-stråling?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

frk Nilsen skrev (2 minutter siden):

Skuffa, ingen 5G fra vaksina. Urettferdig at det bare er mobilen som har fått det. 

Så ditt snitt til å få gratis nett du kanskje ?😅

Vel, 5G utbygningen har akkurat begynt, koronaen kom til Norge mars for 1 og 3/4 år siden.
Skader ved stråling kan ikke påvises ved en test på samme måte som koronaen.

Men kos deg du, etter kl 22 er det sjenkestopp

Anonymkode: 515c2...24d

frk Nilsen skrev (12 minutter siden):

Skuffa, ingen 5G fra vaksina. Urettferdig at det bare er mobilen som har fått det. 

Altså, jeg synes det er urettferdig at du har 5G på mobilen, har ikke det engang. Fikk jeg saltvann? 

Anonymkode: 344e0...a03

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

i/t

Anonymkode: 712c9...e8c

Ja, men det gjør den jo, for her henger armen jeg fikk vaksinen i, fast i kjøleskapet  og det er er nødt til å ha noe med 5G og korona å gjøre. Hva skulle det ellers være lizzom.

Anonymkode: 89bb6...986

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Altså, jeg synes det er urettferdig at du har 5G på mobilen, har ikke det engang. Fikk jeg saltvann? 

Anonymkode: 344e0...a03

"saltvann" ja.... Lykke til sier jeg bare.

En annen ting som ingen snakker om er at det er en helt klar sammenheng mellom covid-19-smitte og morsmelk/morsmelkerstatning. Myndighetene prøver som vanlig å dysse det ned, men det er ekstremt høy korrelasjon mellom dem som har fått påvist covid-19-smitte og dem som har fått morsmelk eller morsmelkerstatning som barn. 

ostepop123 skrev (4 minutter siden):

En annen ting som ingen snakker om er at det er en helt klar sammenheng mellom covid-19-smitte og morsmelk/morsmelkerstatning. Myndighetene prøver som vanlig å dysse det ned, men det er ekstremt høy korrelasjon mellom dem som har fått påvist covid-19-smitte og dem som har fått morsmelk eller morsmelkerstatning som barn. 

😂😂😂

Anonymkode: 5fcd6...aff

Gjest KenCreek
ostepop123 skrev (1 time siden):

Fantastisk 😂😂😂

ostepop123 skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke crazy da, det kunne jo faktisk stemme. Jeg har forsket på morsmelk, og man skal ikke undervurdere den🙂

Anonymkode: bc6ff...d40

ostepop123 skrev (2 timer siden):

jeg måtte lese den to ganger....:)

Anonymkode: 8d24a...3ca

Milfy Way skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hvorfor konspirasjonsteoretikerne begynte å trekke inn 5G i utgangspunktet? Hva er greia? 

Det kunne i grunn vært hva som helst . Postmannen, cia, tv2, losjen…

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det kunne i grunn vært hva som helst . Postmannen, cia, tv2, losjen…

Men hvorfor? Enhver teori må jo være basert på en grunntanke. Hva er grunntanken med 5G?

• Opprett ny...