Gå til innhold

Bør jeg avlyse selskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er det lov? Er det lurt? Kan du leve med konsek vensene?

Anonymkode: 166d7...7d7

Selvsagt er det lov! Vi blir 10 imorgen til julemiddag å det er ingen problem det! Det er innafor reglene

Anonymkode: aac84...758

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Selvsagt er det lov! Vi blir 10 imorgen til julemiddag å det er ingen problem det! Det er innafor reglene

Kjære allverdens. Du vet at dette er testspørsmålene, ikke faktiske spørsmål til Hi?

Anonymkode: 166d7...7d7

Jeg syns du bør det,del dere heller opp i to selskaper. Nå har jeg hatt to ungdommer i karantene her, smitten har eksplodert rundt oss så er bare flaks de ikke har blitt smitta. Nå er de på plan C på julaften alt, det blir mine barn som skal feire med farmor og farfar på julaften. Plan D er at de blir hjemme med meg og den håper ejg ikke skjer siden jeg ser frem til en alenekveld uten julemat som jeg ikke liker osv. Vi har alltid en kosedag i romjula når de egentlig feirer hos faren så jeg trenger ikke selve julaften. 

Anonymkode: 1caa2...b4c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men er det lurt? Det er vel det viktigste spørsmålet vi må stille oss nå. Jeg vet at jeg vil gjøre alt for å slippe å være i isolasjon i julen. De eldste barna kommer hjem og om jeg da må holde meg i loftstuen mens de andre koser seg nede så tror jeg at jeg går i svart. 

Anonymkode: b8089...b7c

Tenker det Kommer an på hvor mye nærkontakter du har til vanlig osv. bruke sunn fornuft. Jeg har 2-3 nærkontakter utenom husstand . Det er svigers og en venn. Og jeg vet de ikke har noe annet enn jobb. Selv har jeg hjemmekontor.

Jeg skipper festlige lag osv nå for å slippe evt isolasjon på julaften. 

Dersom du kun har denne sammenkomster og ellers ikke skal være med 15-20 flere nærkontakter i tillegg den neste uka.. så er det vel greit? Tenker at man må tenke litt sånn.

Du gjør jo ikke noe ulovlig ;) 

Anonymkode: cae43...189

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Lærerne har jo flere hundre nærkontakter i uken uten at det er noe å tenke på, så jeg hadde ikke hatt farlig samvittighet for å gjennomføre. 

Anonymkode: 899ba...331

Hvem er det som ikke tenker på det? Mange lærere gruer seg til å gå på jobb 

Anonymkode: 6fc9a...181

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er det som ikke tenker på det? Mange lærere gruer seg til å gå på jobb 

Anonymkode: 6fc9a...181

Tja, er ikke det ganske innlysende? Vi kan starte med å nevne regjeringen. 

Anonymkode: 899ba...331

• Opprett ny...