Gå til innhold

Nye tiltak fra regjeringen - er det flere som er helt uberørt av dem?

Anbefalte innlegg

Jeg var redd for at de skulle stenge treningssentre og sånt, men det skjedde ikke. Det som skjedde, var skjenkestopp, max antall personer og gult nivå i barnehager. For oss som er avholds og kun feirer jul med egen familie blir det jo ingen forskjell. Vi har heller ikke barnehagebarn, og hjemmeskole for barn på 10 år og oppover går fint an å kombinere med hjemmekontor. Flere? 

Anonymkode: 7c894...45b

Fortsetter under...

Jeg personlig er helt uberørt nå. Men 10 dagers karantene for hele familien om en blir smittet vil ramme oss om en av ungene blir syke. Det er lenge å være i karantene om ungen ikke får symptomer og vi foreldre ikke blir smittet pga vaksinene...

Full skjenkestopp rammer ikke meg, for jeg drikker ikke alkohol. Men jeg har en sønn på 20 år, og en mann som pleier å møte noen kompiser ute i løpet av jula, de vil jo merke det selvfølgelig.

Anonymkode: 4a0eb...8db

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg personlig er helt uberørt nå. Men 10 dagers karantene for hele familien om en blir smittet vil ramme oss om en av ungene blir syke. Det er lenge å være i karantene om ungen ikke får symptomer og vi foreldre ikke blir smittet pga vaksinene...

Full skjenkestopp rammer ikke meg, for jeg drikker ikke alkohol. Men jeg har en sønn på 20 år, og en mann som pleier å møte noen kompiser ute i løpet av jula, de vil jo merke det selvfølgelig.

Anonymkode: 4a0eb...8db

Da er det jo en glimrende anledning til å lære seg å ha det koselig uten å måtte drikke. 

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Da er det jo en glimrende anledning til å lære seg å ha det koselig uten å måtte drikke. 

Vinmonopolet og alkoholsalg i butikker stenger jo ikke.

Anonymkode: 4b863...a29

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Vinmonopolet og alkoholsalg i butikker stenger jo ikke.

Stemmer, det stenger ikke. -i likhet med grensene til Sverige og Strömstad hvor puber og diskotek er åpne. 

Det er stort sett bare norsk utelivsbransje som rammes.

Anonymkode: 33d8b...405

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Treningssenter blir vel stengt, det er kun en til en. 

Anonymkode: 94f6f...462

Hvor står det? De nevnte jo ikke noe om det i det hele tatt.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvor står det? De nevnte jo ikke noe om det i det hele tatt.

Hørte bare at treningssenter fikk restriksjoner. Hm, kanskje det ikke blir stengt, men begrensning? 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hørte bare at treningssenter fikk restriksjoner. Hm, kanskje det ikke blir stengt, men begrensning? 

Hmmm, googlet litt nå for å se om jeg kunne finne ut av det, men det var mildt sagt litt forvirrende.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hmmm, googlet litt nå for å se om jeg kunne finne ut av det, men det var mildt sagt litt forvirrende.

Jeg også. Hva mener de med individuell trening egentlig? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg også. Hva mener de med individuell trening egentlig? 

Nå står det på sidene til mitt treningssenter at de har åpent, men kun for individuell trening, og at gruppetimene stoppes. Så da regner jeg med at man kan trene som vanlig der, bare ikke gruppetimer.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nå står det på sidene til mitt treningssenter at de har åpent, men kun for individuell trening, og at gruppetimene stoppes. Så da regner jeg med at man kan trene som vanlig der, bare ikke gruppetimer.

Puh, det var i grunn gode nyheter. 

• Opprett ny...