Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

At ikke folk tar til vettet nå.. 

https://steigan.no/2021/12/pfizers-egne-dokumenter-avslorer-en-haerskare-av-bivirkninger/

Anonymkode: 3b5b2...dbe

Seriøst? Steigan har ingen troverdighet.

Anonymkode: ff2ca...6dc

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Steigan har ingen troverdighet.

Hva har det med Steigan å gjøre? Rapporten fra Pfizer finnes uavhengig av Steigan. Bare fordi Steigan viser til rapporten, betyr det ikke at rapporten ikke eksisterer. 

Anonymkode: 66925...57f

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Hva har det med Steigan å gjøre? Rapporten fra Pfizer finnes uavhengig av Steigan. Bare fordi Steigan viser til rapporten, betyr det ikke at rapporten ikke eksisterer. 

Anonymkode: 66925...57f

Enkelte her inne er så hjernevasket av nrk og tv2 at ingenting nytter. Hun har helt sikkert ikke klikket på linken engang, hun går rett på å sable ned bare fordi det er steigan. 🙄 Og så er det en fin måte å ødelegge tråden på.

Jeg er enig med deg, hi. Jaggu på tide at folk begynner å innse fakta - vi er blitt grundig lurt.

Anonymkode: 33265...ff4

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Enkelte her inne er så hjernevasket av nrk og tv2 at ingenting nytter. Hun har helt sikkert ikke klikket på linken engang, hun går rett på å sable ned bare fordi det er steigan. 🙄 Og så er det en fin måte å ødelegge tråden på.

Jeg er enig med deg, hi. Jaggu på tide at folk begynner å innse fakta - vi er blitt grundig lurt.

Enig, se til Russland. Der er såkalte alternative medier det eneste som er kritiske til myndighetene. Det begynner jo å bli litt av det i Norge også nå. Mediene har selektiv kritikk til myndighetene. 

Anonymkode: 802f7...810

Gjest KenCreek

Av flere hundre millioner doser vaksiner er det ingen overraskelse at det oppstår bivirkninger. 
Jeg tror likevel at skadene har vært større dersom alle fikk covid-19 istedet. 
Det sier seg selv. 
forøvrig et overraskende lavt tall over bivirkninger registrert, i fht vaksinedoser satt. Det er jo positivt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Joda, har både klikket på linken og lest artikkelen. Steigan er kommunist som sprer hat og løgner, og enkelte her inne svelger det som sies rått. Og hvis du mente at jeg ødela tråden med 1 kritisk kommentar, hvorfor svarte du videre på det, i stedet for å ignorere?

• Opprett ny...