Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Jeg er gift med verdens herligste mann og har to flotte døtre. Vi er nå 40 og vi giftet oss da vi var 23 år. Vi har begge jobber, hobbyer, venner og sex en sjelden gang. Et veldig A4-liv, litt kjedelig. Sikkert som dere fleste andre. Min mann har fem nærmere kamerater som han har hatt siden barneskolen. Alle disse mennene har kone og barn, bortsett fra én. Han har ingen barn, heller ingen fast dame. Han er på mange måter 'bad boyen' i gjengen. Han er morsom, sjarmerende og snill. Men absolutt ikke en jeg kunne tenke meg å være gift med. Men nå etter så mange år har jeg faktisk begynt å fantasere og drømme om ham. Tenker ofte på han når jeg er for meg selv med tankene mine. Men jeg vil jo ikke tenke på ham slik, jeg elsker jo mannen min. Men får ham ikke ut av huet mitt. Tenker på ham når jeg onanerer også. Har dere noen tips som kan få meg til å slutte å tenke på denne kompisen? Holder ikke ut. Anonymkode: cbebc...2a2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Gresset er ikke grønnere på andre siden men der du vanner. Legg litt innsats i forhold til mannen din og du vil se at kompisen er egentlig bare en helt vanlig fyr. Anonymkode: 18bb2...148
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Gresset er ikke grønnere på andre siden men der du vanner. Legg litt innsats i forhold til mannen din og du vil se at kompisen er egentlig bare en helt vanlig fyr. Anonymkode: 18bb2...148 Jeg prøver så godt jeg kan. Hi Anonymkode: cbebc...2a2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Trenger du å slutte å tenke på han da? Jeg tror det er sunt å la fantasien løpe fra tid til annen, så lenge en ikke lever ut fantasiene. Etter en stund går det nok over. Anonymkode: 8f563...978
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Trenger du å slutte å tenke på han da? Jeg tror det er sunt å la fantasien løpe fra tid til annen, så lenge en ikke lever ut fantasiene. Etter en stund går det nok over. Anonymkode: 8f563...978 Slik tenker jeg også. Helt greit å fantasere om andre, selv om det ikke blir til noe. Sexlyst er fint uansett. Så kan du drømme at dere en gang har trekant med han, og kose deg med fantasien. Hvem vet, kanskje skjer det en gang også. Men hold deg til mannen din du, og kos deg med fantasiene. Mannen og døtrene dine er virkeligheten. Men drømmer er fint å ha. Anonymkode: eaa3c...e81
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Sorry. Men hva er dilemmaet? Ser ikke noe? Du har begynt å fantasere om mannens kompis. Du kjeder deg åpenbart i ekteskapet og har fantasier. Det er nok ganske normalt. Noe dilemma er det ikke. Anonymkode: 57aed...8ec
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Dette er da ikke noe dilemma. Anonymkode: 6ebc9...e47
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Lurer også på hva dilemmaet her er Anonymkode: 77670...953
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #9 Skrevet 13. desember 2021 Hvis dilemmaet ditt går ut på å faktisk være utro eller bryte ut fra mannen din for denne kompisen.... Da er du en idiot hi! Regel nr 1 er alltid å ikke ta partners venner. Regel nr 2: man tar ikke badboys for seriøs greie. Derfor kan du bare fortsette å fantasere, en dag blir du lei. Anonymkode: 2283f...43c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 Skjønner godt ditt dilemma. Prøver selv å slutte å fantasere om en som ikke er innenfor rekkevidde. Helt umulig å styre følelsene. Vondt og slitsomt.... Anonymkode: 9b5b2...488
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Skjønner godt ditt dilemma. Prøver selv å slutte å fantasere om en som ikke er innenfor rekkevidde. Helt umulig å styre følelsene. Vondt og slitsomt.... Anonymkode: 9b5b2...488 Vondt og slitsomt? Hvis det er forelskelse det er snakk om, forstår jeg det, men rene sexfantasier? Finnes det virkelig mennesker som fantaserer om partneren sin? Det har jeg aldri gjort, heller ikke da jeg var ung og hadde unge, flotte partnere. Jeg elsker mannen min og synes han er tiltrekkende og sexy, men har aldri noensinne hatt en sexfantasi om ham, det blir for trygt og ufarlig, på en måte. Fantasier om en mann du vet hvem er og synes er tiltrekkende, er da uskyldig og fint? Kos deg med det, du. Bare ikke dyrk noen følelser for ham på noen annen måte. Og kanskje du og mannen med fordel kunne sprite opp sexlivet litt? Anonymkode: 32a5b...952
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Trenger du å slutte å tenke på han da? Jeg tror det er sunt å la fantasien løpe fra tid til annen, så lenge en ikke lever ut fantasiene. Etter en stund går det nok over. Anonymkode: 8f563...978 Anonym bruker skrev (1 time siden): Slik tenker jeg også. Helt greit å fantasere om andre, selv om det ikke blir til noe. Sexlyst er fint uansett. Så kan du drømme at dere en gang har trekant med han, og kose deg med fantasien. Hvem vet, kanskje skjer det en gang også. Men hold deg til mannen din du, og kos deg med fantasiene. Mannen og døtrene dine er virkeligheten. Men drømmer er fint å ha. Anonymkode: eaa3c...e81 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvis dilemmaet ditt går ut på å faktisk være utro eller bryte ut fra mannen din for denne kompisen.... Da er du en idiot hi! Regel nr 1 er alltid å ikke ta partners venner. Regel nr 2: man tar ikke badboys for seriøs greie. Derfor kan du bare fortsette å fantasere, en dag blir du lei. Anonymkode: 2283f...43c Jeg har nok blitt litt småforelsket, så derfor er det et dilemma. Men jeg kunne aldri vært utro. Kameraten til mannen min ville heller ikke latt det skje. Mannen min hadde aldri villet ha trekant, spesielt ikke med en han har kjent hele livet. Hi Anonymkode: cbebc...2a2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #13 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Vondt og slitsomt? Hvis det er forelskelse det er snakk om, forstår jeg det, men rene sexfantasier? Finnes det virkelig mennesker som fantaserer om partneren sin? Det har jeg aldri gjort, heller ikke da jeg var ung og hadde unge, flotte partnere. Jeg elsker mannen min og synes han er tiltrekkende og sexy, men har aldri noensinne hatt en sexfantasi om ham, det blir for trygt og ufarlig, på en måte. Fantasier om en mann du vet hvem er og synes er tiltrekkende, er da uskyldig og fint? Kos deg med det, du. Bare ikke dyrk noen følelser for ham på noen annen måte. Og kanskje du og mannen med fordel kunne sprite opp sexlivet litt? Anonymkode: 32a5b...952 jeg fantaserer partneren min, om ting vi har gjort, om ting vi kanskje en gang skal gjøre, og ikke minst mye om slike ting som vi aldri våger. Anonymkode: eaa3c...e81
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #14 Skrevet 13. desember 2021 Å være kåt på en kjenning er ikke «et enormt dilemma». Dilemma betyr at begge mulige løsninger er vanskelige og har i seg store ulemper. Her er du lykkelig gift. Det er ikke et «dilemma» når det ene alternativet er å fortsatt være lykkelig gift. Du må ellers gjerne onanere til tanken på den fyren, det finnes ikke tankepoliti i Norge. Anonymkode: 9f1a1...6af
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #15 Skrevet 13. desember 2021 Har det likt som deg men ikke med en av mannens venner, men en kollega. Går litt opp og ned, men i perioder fantaserer jeg om han daglig. Jeg bare nyter det og tenker at det går over. Gir meg økt sexlyst og. Har det fint med mannen, men alltid godt å kjenne på litt spenning så lenge man ikke gjør noe med det. Anonymkode: bd718...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå