Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Eller blir det for dystert med svart? Anonymkode: 38cfe...1b6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Den lille sorte passer til de fleste anledninger. Bare tilpass tilbehøret😊 Anonymkode: 6c354...144
prebs Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Absolutt. Den "lille sorte" passer til det meste. Jeg lurer på om jeg skal gå for det, jeg også, for jeg orker ikke å styre med bunaden.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Det kommer litt an på hvor liten den er, og hvor små barn du har. Er den så kort at "kusehårene synes" og du må krabbe rundt på gulvet med ivrige toddlere i gavehavet, så ville jeg valgt noe annet Men er den rimelig tekkelig, ikke for kort og ikke for utringet, er det helt fint med en sort kjole. Du bare tilpasser tilbehøret. Anonymkode: dea56...751
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Den er klassisk og absolutt ikke for "tøsete"😅 Anonymkode: 38cfe...1b6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kommer litt an på hvor liten den er, og hvor små barn du har. Er den så kort at "kusehårene synes" og du må krabbe rundt på gulvet med ivrige toddlere i gavehavet, så ville jeg valgt noe annet Men er den rimelig tekkelig, ikke for kort og ikke for utringet, er det helt fint med en sort kjole. Du bare tilpasser tilbehøret. Anonymkode: dea56...751 Haha, den husker jeg fra da barna var mindre. Husker mor krøp på gulvet og lekte og ryddet julepapir mens trusa og musa var så herlig synlig bakfra. Glory days! Gå for den lille sorte sier jeg, da får du herlig kveldskos når det er sengetid! Aldri feil med gode minner av alle slag 😄🎄. Anonymkode: 38664...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå