Gå til innhold

vurdere å starte juleferien til guttungen nå

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvordan går man frem når man tar ut ungene sine fra skolen? Holder det med å kontakte lærer eller må det gå via rektor? 

Anonymkode: 5ae59...a5b

Jeg kontaktet bare læreren å sa at sønnen min kommer ikke på skolen før etter jul,pga vi redd for smitte nå når det er så mye smitte i kommunen og på skolen. Gikk helt greit det.

Anonymkode: e77c1...49c

Fortsetter under...

Nå stengte skolene her uansett da de ikke klarte å fortsette forsvarlig drift. Jeg tok ungene ut i forrige uke og glad er jeg for det for nå er det mye smitte i alle klasser, veldig mange elever er borte men også såpass mange lærere at mange klasser ville stått uten lærer. Det var akkurat dette jeg tenkte kom til å skje, Støre  Regjeringen har vært bakpå.

Nå er iallefall julen ødelagt for veldig mange familier i ungenes klasse. Det er så utrolig trist for det er fader meg ikke mye annet å se frem til i denne pandemien. Trist for det kunne vært unngått! Men ungene skal jo "skjermes" helt til skolene går i knestående og blir nødt til å ha hjemmeskole. 

Tankegangen er helt uforståelig og da går det som det går ....

Glad jeg har ressurser til å ha hjemmeskole fra tidspunktet jeg ser hvor dette fører. Alle har dessverre ikke den anledningen. 

Anonymkode: eb1c9...38e

• Opprett ny...