Gå til innhold

Det har vært store demonstrasjoner rundt om kring i Europa mot koronarestriksjoner i helgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ostepop123 skrev (7 minutter siden):

Jeg passerte en covid-demonstrasjon her i Oslo lørdag for halvannen uke siden - det var ca 40 mennesker, tror jeg. 

Det var ikke den jeg har vist med bilder. Den var fra lørdag 11. des, altså for to dager siden. 

Anonymkode: b714a...829

Altså, har jeg forstått rett "for frihet og sannhet"? Dette er folk som demonstrerer mot Covid? Håper Covid lytter. Ellers må jeg si jeg håper de selvdør. Skyt meg gjerne for den, men fader heller det får være grenser for dumskap.

Endret av amandine
amandine skrev (5 minutter siden):

Altså, har jeg forstått rett "for frihet og sannhet"? Dette er folk som demonstrerer mot Covid? Håper Covid lytter. Ellers må jeg si jeg håper de selvdør. Skyt meg gjerne for den, men fader heller det får være grenser for dumskap.

Einstein var heller usikker på det, om det fantes noen grenser for menneskets dumskap.

Anonymkode: 8a899...86b

amandine skrev (18 minutter siden):

Du er rapportert 

Anonymkode: b714a...829

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva er hun rapportert for?

Anonymkode: d512b...ac9

Jeg går ut fra at det er fordi hun håper at de som lar være å vaksinere seg og så får covid heller dør selv enn å spre det videre til andre som måtte dø av deres dumskap. Det er jo ikke ondsinnet, det er et ønske om at konsekvensene av deres handlinger heller rammer dem selv enn andre.

Anonymkode: 8a899...86b

• Opprett ny...