Gå til innhold

Bh for store myke bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store myke hengebryster som renner over kanten om jeg ikkje har full cup. De henger også og for å få dem i noenlunde riktig posisjon må bhen sitte stramt. Nå ser jeg at kroppen min er blitt formet av bh, både på sidene og på skuldrene er der søkk som ikke går bort. Jeg er også plaget med smerter mellom skulderbladene og i korsryggen. Jeg må ha spile bh for å unngå en bred pupp på midten og svetteutslett mellom... Noen som har tips til gode bher for meg? Bruker 85G..tror ikke jeg går dekket bryst operasjon før jeg har slanket meg (og dessuten syns jeg det er penest når brystene stikker lenger ut enn magen🙈

Anonymkode: 3e2d2...6b3

Skrevet

True shape sensation fra Triumph! 

Anonymkode: 4c7b6...d46

Skrevet

Satin fra Primadonna. Ev. annen modell fra Primadonna eller Twist med padding.

Anonymkode: fd8c0...ac5

Skrevet

Det beste er å gå i en undertøysbutikk. Få hjelp til å finne ut hva som passer deg best. 

Anonymkode: baddb...052

Skrevet

Ville også gått til en undertøysbutikk. Jeg syntes balconette eller sports-bh var best da jeg hadde store, myke bryster. Nå har jeg tatt en reduksjon og har en fast C-cup som ikke trenger mye støtte. Har ikke lenger smerter i øvre rygg, skuldre, nakke eller hode 👍

Anonymkode: b8534...4e2

Skrevet

Padding er utrolig ubehagelig. I tillegg går de da fra svært store til å se oppblåste ut på meg. Jeg bruker F- cup. 

Anonymkode: 4c7b6...d46

Skrevet

Jeg er fornøyd med change, men du må gå i butikken og få hjelp med størrelse og modell.

Anonymkode: 825f9...fe7

Skrevet

Fantasie, Elomi og Primadonna er mine favoritter!

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er fornøyd med change, men du må gå i butikken og få hjelp med størrelse og modell.

Jeg har prøvd change, med hjelp i butikk for å finne rett størrelse og modell, men på meg er de så vonde rundt ryggen, de kniper på en måte... 

Skrevet
Direkte skrev (40 minutter siden):

Fantasie, Elomi og Primadonna er mine favoritter!

Jeg har noen modeller fra Elomi jeg liker, og eitpar fra fantasien, men får vondt i skuldrene av dem også, desverre. Primadonna har jeg tenkt mye på, men de er veldig dyre😱. Hvordan liker du dem i forhold til elomi? 

Skrevet

Jeg gir opp og har gått for brystreduksjon. Fikk innvilget nettopp, så da er det bare å stille seg i kø. Ett og et halvt år venteliste. Men bye bye 75H!

Anonymkode: 2ac0f...702

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har noen modeller fra Elomi jeg liker, og eitpar fra fantasien, men får vondt i skuldrene av dem også, desverre. Primadonna har jeg tenkt mye på, men de er veldig dyre😱. Hvordan liker du dem i forhold til elomi? 

Er stroppene for stramme? Nesten all vekten skal være på brystbåndet. Den jeg liker best fra Fantasie heter Smoothing et-eller-annet, den har aldri gjort vondt. 

Av Elomi har jeg bare ammebher (som jeg elsker og kommer til å fortsette å bruke etterpå og!), men liker dem bedre enn primadonna sine vanlige. Jeg liker brede brystbånd siden jeg vil ha dem veldig stramme for å avlaste skuldrene, og primadonna sine er litt smalere.

Komfort er verdt mer enn pengene for min del, og hvis jeg finner en jeg liker bruker jeg dem gjerne i årevis...så 1000 kr for en bh som jeg bruker i minimum 3 år er ikke så ille :) bedre det enn å bruke mer på flere som ikke er behagelige!

Skrevet

Har du prøvd Miss Mary?

https://www.missmary.no/bh/size/85/cup/G

Men det er jo stor forskjell på hvordan passformen er, og størrelsen kan endre seg utfra fasongen på kroppen din. Om stroppene skal være nærmere hverandre på ryggen eller om du har en bred rygg og trenger ha de lenger fra hverandre osv.

75B og 70C er ganske like i cup-størrelsen, men det er forskjell på hvor langt fra hverandre på ryggen stoppene sitter, går du ned en størrelse i omkrets må du opp en størrelse i cup osv.

Er en helt vitenskap det å få de til å sitte helt perfekt.

Er du i Oslo er det en undertøysbutikk på Paleet hvor de har perfeksjonert denne kunnskapen, de selger også protese-bh, og er kjempeflinke. Men der koster undertøyet litt da.

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjøper mine på Bonprix.no 

billoge priser , bra kvalitet , store størrelser. 

har kjøpt flere både med Cup bøyle pg uten bøyle og er kjempe fornøyd :) 

Skrevet

CareLess.no er laget for folk med store bryster. Anbefaler å teste dem.

Det er nettbutikk, men du har også gratis bytte av størrelse.

Anonymkode: 80f15...2ff

Skrevet

Jeg har nylig kjøpt en BH fra missmary, den beste jeg har hatt. 

Anonymkode: 17123...a71

Skrevet
Thea1982 skrev (3 timer siden):

Kjøper mine på Bonprix.no 

billoge priser , bra kvalitet , store størrelser. 

har kjøpt flere både med Cup bøyle pg uten bøyle og er kjempe fornøyd :) 

Jeg har også kjøpt fra Bonprix og er veldig fornøyd. Passer på at stroppene er brede, og at skåla dekker hele brystet for å unngå dobbelbryst.

Anonymkode: df5b5...f94

Skrevet

Hvordan gjør dere det når dere handler på nett? Kjøper flere størrelser og returnerer? Jeg synes størrelser varierer en del fra merke til merke.

Anonymkode: 98f1e...43f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.2.2022 den 22.03):

Jeg har også kjøpt fra Bonprix og er veldig fornøyd. Passer på at stroppene er brede, og at skåla dekker hele brystet for å unngå dobbelbryst.

Anonymkode: df5b5...f94

Det beste er at de er forutsigbare i størrelse. Ingen retur.

Anonymkode: fdb39...527

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det beste er at de er forutsigbare i størrelse. Ingen retur.

Anonymkode: fdb39...527

Link?

Anonymkode: 3091c...75a

Skrevet

chantelle Hedona. Gikk opp en størrelse enn det jeg trodde i cup, og ned i størrelse i omkrets. Utrolig hva det gjorde med fasongen. 

Anonymkode: 298ab...e60

Skrevet

Jeg bruker minimizer fra Triumph. Jeg kjøper på Sparkjøp. Den koster ca 450, men er den eneste BH jeg kan bruke. 
Anbefales! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...