Gå til innhold

Hvor teit blir dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nyfødt jente, som jeg vil kalle Helene. Men en kollega av meg kalte sin datter Helene for 2 år siden. Blir det teit? Vi bor på en liten plass........ 

Anonymkode: f77c5...c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke teit i det hele tatt.

Anonymkode: d2077...9d0

Skrevet

Det kan du fint gjøre! Et fint navnevalg. Kollegaen din bør jo bare syns du har god smak 😉

Anonymkode: 95bb3...300

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg har en nyfødt jente, som jeg vil kalle Helene. Men en kollega av meg kalte sin datter Helene for 2 år siden. Blir det teit? Vi bor på en liten plass........ 

Det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Hadde det vært din søster som hadde kalt sin datter Helene så hadde det blitt litt rart, men at en kollega har en datter med samme navn er ikke noe problem.

Anonymkode: 6ffa3...76a

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Nei,ingen eier navn :)

Anonymkode: 40e70...c4a

Skrevet

Det spørs jo hvor nær kollega. Vi er fire damer som alltid har lunsj sammen osv det hadde blitt litt kleint om noen kalte barna sine for samme navn. 

Anonymkode: 425fa...fec

Skrevet

Dere er sikkert ikke venner eller kolleger et helt liv, og din Helene kommer neppe til å omgås hennes Helene hele livet heller. 

Anonymkode: a9011...3f1

Skrevet

Jeg vet om kusiner som heter det samme.. 

Hun kan fint hete det samme. Samme h or mye dere snakker sammen i lunsjen. 😊

Jeg heter Helene. Har alltid vært glad i navnet mitt. 😁

Anonymkode: ae9b6...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...