Gå til innhold

Hårprodukter for tørr og kløende hodebunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger? Jeg har tørt og krøllete halvlangt hår. Klør masse i hodebunnen. Trenger gode produkter.

Anonymkode: 97ce3...1e9

Fortsetter under...

Skrevet

Forsøk den for sensitiv hud fra Define, Blålilla flaske. Har prøvd mye, dyrt og billig og denne var god, i hvert fall for meg.

Skrevet

Bio+. Ikke kjøp på normal de trenger ikke å ha ekte varer. Kjøp til frisør. 225 for 1 flaske. Har ofte tilbud på de.

Anonymkode: 42cd8...105

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bio+. Ikke kjøp på normal de trenger ikke å ha ekte varer. Kjøp til frisør. 225 for 1 flaske. Har ofte tilbud på de.

Normal har ekte varer 😅

Anonymkode: 86de9...771

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Normal har ekte varer 😅

Anonymkode: 86de9...771

Ikke den bio+flaska jeg lukta på nei!!

Annonse

Skrevet

Ingefær shampooen til body shop er den beste vi har funnet. Har barn med atopisk eksem, men denne er den beste vi har funnet. Litt irriterende lukt, men den blir du vant til og den veier opp for at du slutter å klø. Har spurt de på jobb om jeg lukter rart av håret, men det syns de ikke så jeg tror det bare er når jeg dusjer og håret er vått. Ikke noe ekstrem lukt, men feil lukt iforhold til at det er shampoo. 

Cosmica fra apoteket har noen hvite flasker, de har vi brukt enstund i hele høst og enda ikke fått noe kløendehodebunn igjen. Ene ungen min reagerer på alt etter en stund bruk, så vi må variere og på leit etter nye ting ofte. Jeg har ikke eksem eller allergi som jeg vet om, men får kløende hodebunn av mye. Ikke så mye at jeg føler det er ett problem, men irriterende. 

Prøvd Normal sin ingefær shampoo også. Den hjelper også mot kløende hodebunn, men jeg syns håret blir fortere fett. Så har kjøpt den og har den på hytta, siden det plutselig kan være tomt til nestegang vi kommer så er det greit å ha ett lite lager der og den er veldig billig. 

Anonymkode: 57727...c5c

Skrevet

Vil absolutt anbefale sånn hodebunn-vasker. Det gjør stor forskjell! Sånn med spesialshampo fikser min supersære hodebunn 

Fåes på Normal blant annet 

Anonymkode: 622ec...720

Skrevet

https://www.bobbys.com/dry-itchy-co-wash-454-g.html

Bruker denne 1-2 ganger i uka, kjøpt på normal. Og så bruker jeg en sånn børste hver gang jeg dusjer. Det har hjulpet meg! Jeg har så tykt hår, og kunne ikke dusje på kvelden for eksempel, siden håret bruker så ang tid på å tørke. Da klødde jeg meg ihjel dagen etter. Men nå kan jeg det, uten å være plaget med kløe. 

https://infshop.net/hygiene/11120-pensel-for-massasje-og-avskalling-av-hodebunnen-pink-7314280105137.html

Anonymkode: f0ff3...0e2

Skrevet

Head and shoulders annenhver vask, babysjampo annenhver. Bruk aldri H&S mer enn ei uke før du har opphold på minst 3 

Pleier å fungere på de fleste kundene mine. Men dette er uten å ga sett håret og hodebunnen da. 

Anonymkode: 31858...084

Skrevet

Ingefærsjampo fra Body shop. Kjempegod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...