Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Har kjøpt noen klær i julegave, og glemte å få med sånn klistremerker som man kan sette over prislappen. Hva kan jeg gjøre for at den ikke skal synes? Kan sikkert ikke klippe av noe? Anonymkode: 3c318...9a3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 De var tom for de klistremerkene da jeg kjøpte gave. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne klippe av noe. Kunne stryke over prisen med en penn/tusj. Dette var H&M. Anonymkode: b9b26...84b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De var tom for de klistremerkene da jeg kjøpte gave. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne klippe av noe. Kunne stryke over prisen med en penn/tusj. Dette var H&M. Anonymkode: b9b26...84b Er H&M dette og. Da stryker jeg over med tusj👍🏻 Takk for svar😊 Anonymkode: 3c318...9a3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Du kan også klistre noe over selv. Klippe til en bit med maskeringstape f.eks. Gjerne to lag oppå hverandre hvis det er gjennomsiktig. Anonymkode: f0a6f...c24
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er H&M dette og. Da stryker jeg over med tusj👍🏻 Takk for svar😊 Anonymkode: 3c318...9a3 Er det fra hm så må man nå ha byttelapp ellers får man ikke byttet. Før trengte man ikke det, men nå får man med en slags kvittering de henger på prislappen. Uten den ingen bytte fikk jeg beskjed om Anonymkode: 976e0...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå