Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Ungene og jeg er på besøk hos min mor i helga. Er ikke her så veldig ofte, ca 5-6 helger i året kanskje. I kveld er ho bortreist på besøk, besøket vårt ble bestemt før ho fekk andre planer. Barna er 7,10 og 12. Skulle egentlig på besøk en annen helg, men den helga ble det ikke pga at det var noen som ikke kunne komme. Føler alltid vi kommer i andre rekke, med oss er det liksom ikke så farlig. Jeg har laga taco til meg og ungene i mor mi sitt hus, kjøpt snacks og ser maskorama. Men er det ikke litt dårlig gjort? Anonymkode: d5c3e...f9c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Med mindre det var noe veldig spesielt hun skulle, så synes jeg det var sært. Anonymkode: 16691...4db
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Med mindre det var noe veldig spesielt hun skulle, så synes jeg det var sært. Anonymkode: 16691...4db "Juleselskap" hos ei svigerinne og bror .alle søskena kom. Men ho kunne jo sagt at ho hadde planer, slik de andre kunne en av de andre helgene som det ikke ble. Anonymkode: d5c3e...f9c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Enig, merkelig prioritering hvis det andre hun skulle i kveld er noe helt spesielt, som 4db sier. Hva sier hun selv om dette? At hun velger å være borte når dere har en sjelden helg sammen? Anonymkode: 1467a...95e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Da burde dere droppa å dra dit . Hvorfor kaste bort ei helg sånn. Anonymkode: 2b191...144
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Har jo på ein måte eit håp om å være ønska. Har relativt aktive unger, to av de ihvertfall. Ein del krangling og bråk, han ene har ADHD. Mannen er aldri med på besøk til min heim, vi bor to timer unna og derfor er jeg ikke så ofte fordi det er travelt og er mye alene med ungene i forhold til legging/ aktivisering osv. Vi blir ikke invitert i jula heller, tror mor tenker det er for langt for f eks dagsbesøk, eller at ho ikke orker. Men vi bor slik til at vi er vant med lange reiseveg uansett hvor vi skal, så for oss går det fint ann. Hadde vore fint å ihvertfall få tilbudet. HI Anonymkode: d5c3e...f9c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Har jo på ein måte eit håp om å være ønska. Har relativt aktive unger, to av de ihvertfall. Ein del krangling og bråk, han ene har ADHD. Mannen er aldri med på besøk til min heim, vi bor to timer unna og derfor er jeg ikke så ofte fordi det er travelt og er mye alene med ungene i forhold til legging/ aktivisering osv. Vi blir ikke invitert i jula heller, tror mor tenker det er for langt for f eks dagsbesøk, eller at ho ikke orker. Men vi bor slik til at vi er vant med lange reiseveg uansett hvor vi skal, så for oss går det fint ann. Hadde vore fint å ihvertfall få tilbudet. HI Anonymkode: d5c3e...f9c Har du forsøkt å snakke med henne om hvordan du føler det? Ellers synes jeg det virker veldig stusselig at mannen din aldri er med på besøk hjem til din mor. Snakk med din mor, si at du skulle ønske dere ble invitert en dag i julen, at du savner å føle at du også har et hjem der, og at det er helt greit for dere å kjøre frem og tilbake hvis hun ikke har ork til å ha overnattingsbesøk, at det er viktig for deg å bare være litt sammen, og at du tror det er viktig for ungene og henne også. Anonymkode: 1467a...95e
HvittHus Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Normalt sett mener jeg at man skal holde avtaler som er laget, men når alle søsknene er samlet er jo det noe som trolig ikke skjer ofte? Personlig har jeg en bråte søsken, og hadde vi klart å samles alle mann, hadde jeg dratt fra min datter og mine barnebarn for noen timer.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 HvittHus skrev (3 minutter siden): Normalt sett mener jeg at man skal holde avtaler som er laget, men når alle søsknene er samlet er jo det noe som trolig ikke skjer ofte? Personlig har jeg en bråte søsken, og hadde vi klart å samles alle mann, hadde jeg dratt fra min datter og mine barnebarn for noen timer. De er fem søsken. Anonymkode: d5c3e...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå