Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Har du noen nyttårsforsett til neste år? Anonymkode: fa16a...538
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Nei, sluttet med det for flere år siden. Synes det blir unødvendig stress med slikt. Ting jeg ønsker å endre eller forbedre generelt, det legger jeg heller planer for når som helst, det er jo viktig uten at man trenger gjøre det til et nyttårsforsett. Jeg ser at når jeg ikke har nyttårsforsett lar jeg være å stresse med det, og når jeg stresser mindre med noe er det langt større sjanse for at jeg gjennomfører. Og så slipper jeg det årvisse "nederlaget" av nyttårsforsett som glipper altfor tidlig. Glipper det med de andre planene mine som jeg har et lengre perspektiv på, så er det ikke noen fare, for da er det bare å hanke seg selv inn igjen, så blir det ikke noe nederlag, men heller positivt hvor jeg ser på helheten av det jeg gjør og ikke at jeg feiler. Men jeg kan godt legge generelle planer for det kommende året, at jeg vil fortsette å utvikle nettverket mitt, fortsette å fokusere på helsen m.m. Anonymkode: 03ba0...9de
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Ja, jeg har nyttårsforsett. At noen synes det er teit så er vel det teit for de. For meg funker det! Anonymkode: c50ce...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå