Gå til innhold

Til dere snille damer som kan spansk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har begynt med spansk i høst og sitter og skriver på en presentasjon ( muntlig og skriftlig ) . Litt sjenert og engstelig type og trenger litt oppbacking . Nå vil han ha hjelp av mamma , men mamma kan ikke spansk . Noen som vil hjelpe med å oversette dette?

Jeg heter Martin og er 13 år. Jeg bor i Tromsø i ett hvitt hus sammen med mamma, pappa og broren min. På fritiden min liker jeg å spille håndball og å spille dataspill . Jeg har en hund som heter Nala. Jeg har blondt hår og blå øyne .  Jeg liker godt å spise pizza og godteri. 

Tusen takk! 

Anonymkode: 72fd8...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår at du noterer ned det han har skrevet hittil, så kan vi heller rette det som er feil. Det blir litt rart å skulle gjøre leksene til en 13-åring. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Sønnen min har begynt med spansk i høst og sitter og skriver på en presentasjon ( muntlig og skriftlig ) . Litt sjenert og engstelig type og trenger litt oppbacking . Nå vil han ha hjelp av mamma , men mamma kan ikke spansk . Noen som vil hjelpe med å oversette dette?

Jeg heter Martin og er 13 år. Jeg bor i Tromsø i ett hvitt hus sammen med mamma, pappa og broren min. På fritiden min liker jeg å spille håndball og å spille dataspill . Jeg har en hund som heter Nala. Jeg har blondt hår og blå øyne .  Jeg liker godt å spise pizza og godteri. 

Tusen takk! 

Anonymkode: 72fd8...887

Google translate er din venn

Mi nombre es Martín y tengo 13 años.  Vivo en Tromsø en una casa blanca con mi mamá, mi papá y mi hermano.  En mi tiempo libre me gusta jugar al balonmano y jugar juegos de computadora.  Tengo una perra llamada Nala.  Tengo cabello rubio y ojos azules.  Me gusta comer pizza y dulces.

Skrevet

Min 13 åring begynte også med spansk i høst. Dette bør gutten kunne klare selv..men litt hjelp fra Google translate 

Anonymkode: 3d703...36a

Skrevet

Du gjør leksene for barnet på et språk du ikke kan? 

Og nei, du kan ikke bruke Google translate, det blir ikke riktig og læreren merker det med en gang. 

Anonymkode: feada...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...