Gå til innhold

Gi meg en god grunn til å vaksinere min 13-åring

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, rart at det alltid er «av» korona og ikke «med.» Det er jo det vi leser av statistikkene, sant?

Anonymkode: 32f14...98b

Ja, mystisk dette. Du skrev, "da vil vedkommende dø av influensa eller andre virus". Her er det "av", ikke "med". Men så snart det gjelder covid så mener du, akkurat som ...802, at det er "med ikke av". Mystisk. Lurer på hvordan det har seg?

Anonymkode: 23dfe...d46

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Ja, mystisk dette. Du skrev, "da vil vedkommende dø av influensa eller andre virus". Her er det "av", ikke "med". Men så snart det gjelder covid så mener du, akkurat som ...802, at det er "med ikke av". Mystisk. Lurer på hvordan det har seg?

Skikkelig mystisk. Dagens gåte. Har du flere avsporinger?

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Skikkelig mystisk. Dagens gåte.

Gåte ja, har du noe svar på den? Hva tror du det kommer av? Hvordan har det seg, tror du, at du mener at covid er noe folk dør "med, ikke av", mens andre sykdommer mener du at folk ikke bare dør med men av?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Beklager å si det, men da vil vedkommende dø av influensa eller andre virus uansett. 

Det kan du jo ikke vite, det er bare en dum unnskyldning for anitvaksere.

Anonymkode: 2c15c...cdd

Anonym bruker skrev (På 11.12.2021 den 13.07):

Har ingen argumenter for at de unge skal vaksineres. Jeg er helt for alt av vaksine. Jeg er også vaksinert mot covid. MEN, hormonforstyrrelsene som er rapportert skremmer meg skikkelig. Jeg er ferdig med barn så meg er det ikke så nøye med, jeg utsetter ikke mine barn for dette før dette er grundig forsket på og forklaring på større ømme bryst og forstyrrelse i mens. Gutter er jo utsatt for hjerteposebetennelse. Så nei, våre unge i startgropa av livet gambler jeg ikke med. Ellers er jeg helt for at den voksne generasjonen skal vaksineres. 

Anonymkode: 8e99b...0b0

Det er vel ikke hormonforstyrrelser knyttet til kvinners uregelmessigheter rundt mensen, men immunologiske reaksjoner. Slik sett en annen vurdering enn den du skisserer knyttet til unge og hormoner. 

Anonymkode: 421d7...e89

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det kan du jo ikke vite, det er bare en dum unnskyldning for anitvaksere.

Anonymkode: 2c15c...cdd

Det er jo ikke noe med antivaxxer å gjøre. Når man har nedsatt immunforsvar, kan man dø av en liten forkjølelse. En bekjent av meg innførte forbud mot besøk etter kreftbehandling fordi han kunne dø av influensa eller forkjølelse. Det er liksom så farlig med korona, men før i tiden sprang man rundt og spredte alskens andre virus. I 2017 døde det 1400 mennesker av influensa. Ingen reagerte på det eller vaksinerte barna sine med influensavaksine for å beskytte de eldre. Eller mener du at korona er det eneste viruset man kan dø av? 

Anonymkode: 0f259...802

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke noe med antivaxxer å gjøre. Når man har nedsatt immunforsvar, kan man dø av en liten forkjølelse. En bekjent av meg innførte forbud mot besøk etter kreftbehandling fordi han kunne dø av influensa eller forkjølelse. Det er liksom så farlig med korona, men før i tiden sprang man rundt og spredte alskens andre virus. I 2017 døde det 1400 mennesker av influensa. Ingen reagerte på det eller vaksinerte barna sine med influensavaksine for å beskytte de eldre. Eller mener du at korona er det eneste viruset man kan dø av? 

Anonymkode: 0f259...802

Vent litt, nå skriver du at personen døde av covid. Har du ombestemt deg nå?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

OBS! Det at barna blir med til vaksineringsstedet teller som samtykke. Obs!

Så det er nok med 1 underskrift? Hvis barnet er med selv? 🤯

Anonymkode: 137bf...a1a

• Opprett ny...