Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Det lurer eg fælt på? Er det fordi ei som dusjar kvar dag ikkje klarar å tru på at folk som ikkje dusjar kvar dag ikkje stinkar? Eller er det omvendt? Og kva med kluten? Kvifor kan ikkje kluthatarane akseptere at somme føretrekke klut av og til, eller anna kvar dag eller kvar dag? Og kva seier de alle til meg som kan gå ein eller til og med to dagar utan verken dusj eller klutvask? Trur de eg stinkar? Eller kan det vere at dei som ikkje stinkar faktisk ikke stinkar så då klarar du ikkje å lukte at dei ikkje har dusja fordi dei ikkje stinkar? Og kvifor er det så vanskeleg å sjå føre seg? Og kvifor i all verda skal vi som ikkje dusjar kvar dag legge oss opp i huda til dei som faktisk dusjar kvar dag og trivst med det? Dei stinkar no iallfall ikkje, så det kan ikkje vere dét som er problemet. Er det rart det er krig her i verda? Anonymkode: 5b89d...17c
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Det engasjerer fordi folk liker å ha et område der de er overlegen andre. Og når man verken har begavelse, sjarm eller ferdigheter, da er det jo lite igjen å skryte av - men å vaske seg er i alle fall noe de behersker og et felt de dermed kan hevde seg på! Anonymkode: 258f7...feb
Elizabeth Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det engasjerer fordi folk liker å ha et område der de er overlegen andre. Og når man verken har begavelse, sjarm eller ferdigheter, da er det jo lite igjen å skryte av - men å vaske seg er i alle fall noe de behersker og et felt de dermed kan hevde seg på! Anonymkode: 258f7...feb Så enkelt er det altså😂 Er noen som mener at man skal dusje 3 ganger om dagen, noe som selvsagt bare er noe forbanna vas. I tillegg sier de at de bryr seg om miljøet. Det samler seg ikke fluer rundt en person som har gått en dag uten å dusje.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Men trener du ikke..? Man bør ha opp pulsen såpass hver dag at man i alle fall blir småsvett. Bør jo ta en rask dusj da? Anonymkode: ac2b0...3c4
Soon to be mum Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Jeg kan bare svare for meg selv her. Jeg har aldri engasjert meg i en tråd om dette temaet tidligere, men i dag gjorde jeg det. Og for meg ha fler det i dag ene og alene om fascinasjon for hvor lang tid folk bruker i dusjen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvorvidt folk vasker seg i dusj, badekar, stamp eller vask, med eller uten klut. Eller hvor ofte de gjør det. Ren tidsbruk der altså.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Men trener du ikke..? Man bør ha opp pulsen såpass hver dag at man i alle fall blir småsvett. Bør jo ta en rask dusj da? Anonymkode: ac2b0...3c4 Spiller du dum, eller er du bare så trangsynt? Anonymkode: 344a4...80d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men trener du ikke..? Man bør ha opp pulsen såpass hver dag at man i alle fall blir småsvett. Bør jo ta en rask dusj da? Anonymkode: ac2b0...3c4 Du kan da umulig tro at alle voksne trenger, eller får opp pulsen al man «i alle fall blir småsvett, hver dag? Hvilken verden lever du i. PS: Jeg kan gå tur med hunden og bli småsvett uten å dusje etterpå. GIIIIIIID!!! Anonymkode: da0d3...b42
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Nå har ikke jeg lest noen av disse trådene om dusjing som hi sikter til, men jeg dusjer 3 dager i uka..tar en liten kattevask med klut utenom dagene jeg dusjer. Små ungene mine dusjer 2-3 dager i uka. Avhengig av hvor skitten dem er..man skal huske på at hvis hudbarriæren blir brutt noe den gjør ved overdreven dusjing..så er man veldig utsatt for infeksjoner. Og man kan utvikle eksem og allergier hvis man dusjer for ofte Anonymkode: d5134...7ba
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men trener du ikke..? Man bør ha opp pulsen såpass hver dag at man i alle fall blir småsvett. Bør jo ta en rask dusj da? Anonymkode: ac2b0...3c4 Da er du tydligvis ikke alenemamma. Jeg er hjemme fra jobb 17,så er det middag og lekser. Så vil jeg gjerne tilbringe tid sammen med sønnen min før han skal legge seg. Når han er i seng er det tusen ting som må gjøres. Anonymkode: 726ce...e02
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men trener du ikke..? Man bør ha opp pulsen såpass hver dag at man i alle fall blir småsvett. Bør jo ta en rask dusj da? Anonymkode: ac2b0...3c4 Nja, trenar igrunn aldri, men jobbar meg svett fleire gongar i veka. Då dusjar eg, men om eg veit eg skal jobbe meg svett igjen om nokre timar utset eg det altså, kanskje til og meg til dagen etter😱 Anonymkode: 5b89d...17c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #11 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nå har ikke jeg lest noen av disse trådene om dusjing som hi sikter til, men jeg dusjer 3 dager i uka..tar en liten kattevask med klut utenom dagene jeg dusjer. Små ungene mine dusjer 2-3 dager i uka. Avhengig av hvor skitten dem er..man skal huske på at hvis hudbarriæren blir brutt noe den gjør ved overdreven dusjing..så er man veldig utsatt for infeksjoner. Og man kan utvikle eksem og allergier hvis man dusjer for ofte Anonymkode: d5134...7ba Men kvifor er det viktig for deg som ikkje dusjar kvar dag å forklare at ein kan få eksem om ein dusjar for ofte? Må ein ha ei forklaring liksom for å ikkje dusje kvar dag? Er det ikkje nok at ein sjølve ikkje treng dusje kvar dag? Anonymkode: 5b89d...17c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå