Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Vi går dit med sønnen vår. Vi er skilt og jeg ønsker et møte uten far av ulike årsaker. Andre som har vært gjennom dette og hatt et eget møte? Anonymkode: 28eb0...084
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Ja, det kan du. Men hvis du ønsker å snakke om far må du tenke over at de må ta opp problemstillingene med far. Han har også innsyn på lik linje som deg Hvis du vil snakke om egne problemstillinger er det enklere. Det vil de ikke ta opp med far Anonymkode: f65e9...d56
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Det er først og fremst egne problemstillinger. Egen psykisk helse. Men det er sånn sett knyttet litt opp mot far da en stor del av årsaken til min psykiske helse kommer fra et turbulent samboerskap med han hvor alkoholproblematikk og psykisk mishandling var en del av hverdagen. I etterkant av bruddet har jeg stått helt alene om omsorgen til barna, hvor far til ungene kun har vært involvert når det har passet han. Han har likevel en styrende hånd over meg. Det jeg kommer til å ta opp hos Bup er min bekymring over at jeg møtte veggen for noen måneder siden og hvordan det kan ha påvirket barnet som nå går til samtaler hos Bup. Den dag i dag vil ikke ungene til faren. Anonymkode: 28eb0...084
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er først og fremst egne problemstillinger. Egen psykisk helse. Men det er sånn sett knyttet litt opp mot far da en stor del av årsaken til min psykiske helse kommer fra et turbulent samboerskap med han hvor alkoholproblematikk og psykisk mishandling var en del av hverdagen. I etterkant av bruddet har jeg stått helt alene om omsorgen til barna, hvor far til ungene kun har vært involvert når det har passet han. Han har likevel en styrende hånd over meg. Det jeg kommer til å ta opp hos Bup er min bekymring over at jeg møtte veggen for noen måneder siden og hvordan det kan ha påvirket barnet som nå går til samtaler hos Bup. Den dag i dag vil ikke ungene til faren. Anonymkode: 28eb0...084 HI Anonymkode: 28eb0...084
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er først og fremst egne problemstillinger. Egen psykisk helse. Men det er sånn sett knyttet litt opp mot far da en stor del av årsaken til min psykiske helse kommer fra et turbulent samboerskap med han hvor alkoholproblematikk og psykisk mishandling var en del av hverdagen. I etterkant av bruddet har jeg stått helt alene om omsorgen til barna, hvor far til ungene kun har vært involvert når det har passet han. Han har likevel en styrende hånd over meg. Det jeg kommer til å ta opp hos Bup er min bekymring over at jeg møtte veggen for noen måneder siden og hvordan det kan ha påvirket barnet som nå går til samtaler hos Bup. Den dag i dag vil ikke ungene til faren. Anonymkode: 28eb0...084 Hvorfor delta far på møter hos bup om ungen ikke vil til han? Anonymkode: c9c35...775
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor delta far på møter hos bup om ungen ikke vil til han? Anonymkode: c9c35...775 Fordi skole og helsesykepleier mente at han skulle involveres. Hi Anonymkode: 28eb0...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå