Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Er i utgangspunktet ensom og har få. Dette merkes. Prøver å finne roen med dette. Koblet ut verden og blitt litt flinkere nå. Du blir god på det du repeterer har jeg lært. Så håper det går bedre og bedre fremover nå. Er og komt der at jeg ikke har lyst å møte noen og det og er godt. Så er på vei! Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Herre Gud. Snakker om å komplett misforstå hundre sider med rådgivning, tips og veiledning fra velmenende mennesker. HI, du er jammen ikke sann! Misforstår du med vilje, eller? Anonymkode: 77426...f69
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Det er en del som trives best alene og det må være lov. Hvis du har det best i eget selskap, skal du få lov til det. Det er bra at du finner ut av hva som er bra for deg, hva som gjør at du føler deg bedre. Fortsett sånn. 😊 Anonymkode: 7b090...a4a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Er i utgangspunktet ensom og har få. Dette merkes. Prøver å finne roen med dette. Koblet ut verden og blitt litt flinkere nå. Du blir god på det du repeterer har jeg lært. Så håper det går bedre og bedre fremover nå. Er og komt der at jeg ikke har lyst å møte noen og det og er godt. Så er på vei! Anonymkode: ee135...ad3 Okey.. Nå mistenker jeg at du er i full jobb og har mange venner. Men at du bare mååå inn her for å skape drama. Hver enste dag får du hyggelige meldinger, støtte. Når du kommer med det innlegget der.. Provoserer du. Men det er kanskje meningen? Anonymkode: deb46...92a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Hvorfor skulle jeg ønske å provosere? Det ønsker jeg absolutt ikke! Prøver bare å gjøre det beste ut av ting når jeg ser jeg ikke får eller kan få det som jeg ønsker. Nå har jeg satt helg på helg og vært lei meg osv. Nå prøver jeg å koble ut hva andre gjør og som har mer å gjøre enn meg. Har ikke energi til å prøve nå. 2 uker til jul og 3 uker til nyttår. Så er på felgen nå! Ønsker dere en fin fredag og god helg! Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Herregud, har du ikke barn? Ut å ake, pynte pepperkakehus, bake kaker, vaske til jul, trene, pakke inn gaver, pynte.... Det er jo en million ting du kan gjøre. Ingen grunn til å sitte å synes synd på seg selv altså. Gjør familien til ditt prosjekt, du har har jobb og du har barn. Etterhvert får du svigerbarn, barnebarn, og du kan bruke tiden din på storfamilien. Anonymkode: 728c3...5f4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Herregud, har du ikke barn? Ut å ake, pynte pepperkakehus, bake kaker, vaske til jul, trene, pakke inn gaver, pynte.... Det er jo en million ting du kan gjøre. Ingen grunn til å sitte å synes synd på seg selv altså. Gjør familien til ditt prosjekt, du har har jobb og du har barn. Etterhvert får du svigerbarn, barnebarn, og du kan bruke tiden din på storfamilien. Anonymkode: 728c3...5f4 Jo, har det men er blitt ganske så stor nå. Så er ikke med meg på den måten lengre som før. Er med venner eller gjør sine ting. Ja, jobben min er vel nesten blitt alt. Helger er verst når man sitter alene. Gjør jo noe av det du nevner, men det er den sosialebiten. Innrømmer at jeg synes ting er kjipt og synes litt synd i meg selv, men det hjelper ikke. Folk kontakter meg ikke for det. Derfor prøver jeg å ikke ønske noen og da blir ting lettere. Får se film igjen. Hva skal dere i helgen da? Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo, har det men er blitt ganske så stor nå. Så er ikke med meg på den måten lengre som før. Er med venner eller gjør sine ting. Ja, jobben min er vel nesten blitt alt. Helger er verst når man sitter alene. Gjør jo noe av det du nevner, men det er den sosialebiten. Innrømmer at jeg synes ting er kjipt og synes litt synd i meg selv, men det hjelper ikke. Folk kontakter meg ikke for det. Derfor prøver jeg å ikke ønske noen og da blir ting lettere. Får se film igjen. Hva skal dere i helgen da? Anonymkode: ee135...ad3 Jeg skal være hjemme. Jeg er alene med et barn, mannen er bortreist i tre uker. Jeg skal handle, vaske, bake litt, lese, se tv og sove. Og gå tur. Regner ikke med å treffe noen, men sender en del snapper frem og tilbake. Det er deilig med helg som inneholder lite etter en travel uke. Anonymkode: c68cd...e2f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Okey.. Nå mistenker jeg at du er i full jobb og har mange venner. Men at du bare mååå inn her for å skape drama. Hver enste dag får du hyggelige meldinger, støtte. Når du kommer med det innlegget der.. Provoserer du. Men det er kanskje meningen? Anonymkode: deb46...92a Kan jeg spørre hvorfor du tenker jeg provoserer? Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvorfor skulle jeg ønske å provosere? Det ønsker jeg absolutt ikke! Prøver bare å gjøre det beste ut av ting når jeg ser jeg ikke får eller kan få det som jeg ønsker. Nå har jeg satt helg på helg og vært lei meg osv. Nå prøver jeg å koble ut hva andre gjør og som har mer å gjøre enn meg. Har ikke energi til å prøve nå. 2 uker til jul og 3 uker til nyttår. Så er på felgen nå! Ønsker dere en fin fredag og god helg! Anonymkode: ee135...ad3 Du har drevet på med dette siden en viss hyttetur midt i juli. Og hver gang er det de andres skyld som ikke tankeleser at du vil inviteres. Nyt det, du velger selv din ensomhet. Den er så viktig for deg å beholde at du ikke tåler tanken på å ringe noen selv, og si hva du har lyst til å gjøre sammen med dem. Det viktigste for deg er ikke å være sammen med venner, men at det er vennene som spør først. Stoltheten altså. Anonymkode: 77426...f69
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Folk kontakter meg ikke for det. Derfor prøver jeg å ikke ønske noen og da blir ting lettere. Får se film igjen. Nei, og når ikke DE kontakter deg, så er det visst umulig for DEG å nå fram til dem… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Du, telefonen er oppfunnet. Anonymkode: 77426...f69
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Nei, og når ikke DE kontakter deg, så er det visst umulig for DEG å nå fram til dem… 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Du, telefonen er oppfunnet. Anonymkode: 77426...f69 Ringte en i dag, men vedkommende tok ikke tlf. Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Du har drevet på med dette siden en viss hyttetur midt i juli. Og hver gang er det de andres skyld som ikke tankeleser at du vil inviteres. Nyt det, du velger selv din ensomhet. Den er så viktig for deg å beholde at du ikke tåler tanken på å ringe noen selv, og si hva du har lyst til å gjøre sammen med dem. Det viktigste for deg er ikke å være sammen med venner, men at det er vennene som spør først. Stoltheten altså. Anonymkode: 77426...f69 Tar til meg det du sier. Spør av og til selv og. Så går ikke bare den veien. Jeg prøver. Skal gjøre mer av det i det nye året. Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ringte en i dag, men vedkommende tok ikke tlf. Anonymkode: ee135...ad3 Nei, da er det vel bare å hoppe i elva. Anonymkode: 77426...f69
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Nei, da er det vel bare å hoppe i elva. Anonymkode: 77426...f69 Trodde kanskje vedkommende ringte opp igjen, men gjorde ikke det. Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Trodde kanskje vedkommende ringte opp igjen, men gjorde ikke det. Anonymkode: ee135...ad3 Hun trodde nok at du ringte opp igjen om du brydde deg nok. Anonymkode: c68cd...e2f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hun trodde nok at du ringte opp igjen om du brydde deg nok. Anonymkode: c68cd...e2f Ja, så klart. Uansett hva jeg gjør av tiltak er det ikke godt nok skjønner jeg! Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 Er det ingen av dere som forstår eller faktisk kunne si jeg forstår deg? Og hvorfor ikke? Anonymkode: ee135...ad3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2021 #19 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Er det ingen av dere som forstår eller faktisk kunne si jeg forstår deg? Og hvorfor ikke? Anonymkode: ee135...ad3 Fordi du aldri på noe som helst tidspunkt gir deg med de selvdestruktive trådene dine som jeg mistenker at overhode ikke hjelper deg det spøtt.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #20 Skrevet 11. desember 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (10 minutter siden): Fordi du aldri på noe som helst tidspunkt gir deg med de selvdestruktive trådene dine som jeg mistenker at overhode ikke hjelper deg det spøtt. Takk! Skjønner. Må prøve på det. Anonymkode: ee135...ad3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #21 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Er det ingen av dere som forstår eller faktisk kunne si jeg forstår deg? Og hvorfor ikke? Anonymkode: ee135...ad3 Det har du fått mange ganger, men du bare fortsetter i samme dur uansett hva folk sier. Anonymkode: 189d3...f92
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #22 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det har du fått mange ganger, men du bare fortsetter i samme dur uansett hva folk sier. Anonymkode: 189d3...f92 Takk! Tar det til meg og jeg prøver å jobbe med det. Anonymkode: ee135...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå