Gå til innhold

Er dere mye sosial i disse juletider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gleder du deg til jul? 

Anonymkode: 7344c...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke sosial og jeg gleder meg ikke til jul, det er bare et nødvendig onde jeg må gjennom.

Anonymkode: 35ba4...939

Skrevet

Vi er mer sosial nå i Desember ja. For vi har vært på blant annet julekonsert,sett på julefilm på kino, også skal vi på juleshow,familiejulebord og julelunsj. Blir nok også en julemiddag før jul med resten av familien.

Anonymkode: ebdc9...07b

Skrevet

Så sosial som mulig, og gleder meg vilt til jul. Det gjør heldigvis de rundt meg også. Forsøker å få til så mye sosialt som mulig i løpet av desember, av typen møte noen til lunsj, invitere på middag, rakfisklag, osv. Hadde middagsgjest på mandag, hadde kafe-avtale på tirsdag men den gikk i koronaen, lunsjavtale i går og middagsgjester på kvelden igjen i går. Skulle møte noen i morgen også, men der kom sykdom i veien. Så litt utfordrende disse koronaårene, men det går.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg gleder meg veldig til jul :D Det er årets beste høytid :D

Skrevet

Nei prøver å være minst mulig sosial pga smitten. Gleder meg absolutt ikke til jul, aldri gjort. 

Anonymkode: a147d...ecb

Skrevet

Jeg er ikke særlig sosial, men gleder meg vilt til jul! Hele desember er en stor glede. 

Skrevet

Gleder meg alltid til jul, koselig tid, men er ikke så sosial i disse korona tider.

Skal ha bursdagsfeiring for mannen idag, med kun mine og hans foreldre. 

Teater og middag imorgen går ut pga korona. 

Skoleavslutning på onsdag går nok som planlagt, med munnbind og 1 metern.

Luciafeiring på mandag er utendørs så der blir det munnbind og metern.

Har en middagsavtale neste lørdag, men der ser jeg an korona før jeg eventuelt avlyser. 

Anonymkode: 82a90...93f

Skrevet

Det er ikke «disse juletider» den tiende desember, det er nokså masete førjulstid. Skal være sosial i morgen, men ellers vet jeg ikke. Tror ikke jeg rekker mye sosialt framover, har for mye å ordne før jul. 

Anonymkode: c5a17...e2f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke «disse juletider» den tiende desember, det er nokså masete førjulstid. Skal være sosial i morgen, men ellers vet jeg ikke. Tror ikke jeg rekker mye sosialt framover, har for mye å ordne før jul. 

Anonymkode: c5a17...e2f

Hva er det man må ordne før jul som tar så mye tid? Gaver og mat? Hva annet? 

Anonymkode: 5f884...ac1

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hva er det man må ordne før jul som tar så mye tid? Gaver og mat? Hva annet? 

Anonymkode: 5f884...ac1

Gaver,mat,pynting,kjøpe juletre,pynte det,gjøre ut gaver osv

Skrevet

Er sosial og gleder meg masse til jul😊 Er på jobb, med venner, vært på julebord, på vennemiddager, konserter osv. Desember er gøy! 

Anonymkode: d8cab...a79

Skrevet
On 12/9/2021 at 11:50 PM, Anonym bruker said:

Gleder meg masse til jul. Men er ikke sosial i hele tatt nå, må ta det pent ,mye smitte her, så tar ikke sjans,men jobb og skole bare

Anonymkode: 8a6e1...4b4

Skrevet

Er for det meste hjemme med familien. Vi har mye som skal gjøres før jul, så har ikke tid til å sosialisere så mye. Ungene treffer noen faste venner. Dette er også i tråd med anbefalingen fra myndighetene om å begrense antall nærkontakter. 

Skrevet

Jeg gleder meg masse til jul, men forbanner korona og restriksjoner. Alt fra julebord til konserter er avlyst. Eller utsatt på ubestemt tid. Jeg vil pynte meg i kveld, spise god mat på restaurant, skravle med jentegjengen og høre på god musikk. I stedet skal jeg sitte i joggebukse, fråtse godteri og se på Maskorama med ungene 😂 2022 bør innfri!

Skrevet

Noe blir avlyst, andre avtaler består. Gleder meg mye til jul, og kommer til å treffe familien som vanlig i jula🌟

Anonymkode: 1d29e...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...