Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #51 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du kan ikke hate det SÅ veldig da, når du faktisk gidder å dusje hver kveld. Anonymkode: e2af1...b93 Neivel? Godt at du fikk rettet på det? Anonymkode: 8d3e3...da5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #52 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Neivel? Godt at du fikk rettet på det? Anonymkode: 8d3e3...da5 Hilsen hi, 5 år Anonymkode: 24db3...c8e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #53 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hilsen hi, 5 år Anonymkode: 24db3...c8e Det er jo litt gøy når andre har fasiten på mine følelser? hi Anonymkode: 8d3e3...da5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #54 Skrevet 11. desember 2021 Jeg misliker veldig selve styret som må til for å dusje: lete frem klær, smøre seg med div lotion og kremer, føhne og ordne håret, sminke, kle på seg.... selve dusjingen er deilig, jeg kan lett bli stående lenge å bare la varmt vann renne. Men litt jobb er jo selve dusjingen også: skylle hår, sjampo, skylle, sjampo, balsam eller kur, skylle, såpe kropp, ansiktspeeling x 2 per uke, barbere legger og armhuler, peele kroppen og under føttene.... Likevel dusjer jeg HVER dag, vasker håret også da jeg syns håret ser bedre ut nyvaska. Jeg syns man kan lukte det av de som dusjer sjelden. En slags "gammellukt", ikke direkte svette, men noe litt urent. Anonymkode: d8793...55d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #55 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 12/10/2021 den 15.13): På å dusje. Ikke på å stelle seg. Vanskelig? Anonymkode: 8d3e3...da5 Men jeg må jo gjøre detandre også hvis jeg dusjer. Anonymkode: d207a...b32
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #56 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men jeg må jo gjøre detandre også hvis jeg dusjer. Anonymkode: d207a...b32 Du steller deg ikke hvis du vasker med klut? Anonymkode: 8d3e3...da5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #57 Skrevet 11. desember 2021 On 12/9/2021 at 9:15 PM, Anonym bruker said: Hver eneste kveld. Søndag som mandag. Vinter som sommer. Hverdag som helligdag. Må man inn i dusjen. Selve seansen er jo ganske deilig når man først står der, men alt styret! Vaske, skylle, tørke, smøre, tørke dusj, rydde bort tøy. Det er så kjeeeedelig. Hilsen hi, fem år 🙈🙄 Anonymkode: 8d3e3...da5 Jeg elsker og dusje og dusjer 1 gang daglig, 2 hvis jeg ska noe spesielt Anonymkode: 403f5...392
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #58 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er jo litt gøy når andre har fasiten på mine følelser? hi Anonymkode: 8d3e3...da5 Eh..... Hvis man HATER noe, prøver man å unngå det så mye som mulig! Hvis du virkelig HATER å dusje, synes jeg det er merkelig at du gjør det hver dag når det faktisk ikke er nødvendig! Anonymkode: e2af1...b93
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2021 #59 Skrevet 11. desember 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Eh..... Hvis man HATER noe, prøver man å unngå det så mye som mulig! Hvis du virkelig HATER å dusje, synes jeg det er merkelig at du gjør det hver dag når det faktisk ikke er nødvendig! Anonymkode: e2af1...b93 Jeg syns det er nødvendig på samme måte som jeg pusser tenner to ganger pr dag og steller meg før jeg forlater huset. Anonymkode: 8d3e3...da5
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #60 Skrevet 12. desember 2021 Pobie skrev (På 12/10/2021 den 20.39): 20 minutter på alt, altså justering av temp, selve dusjen, tørking og krem osv etterpå. Jeg tok tiden, og det kjappeste jeg kan gjøre det er 18-20 minutter. Siden jeg ikke dusjer hver dag må jeg også barbere meg hver gang jeg dusjer, så jeg kunne gjort det litt kjappere hvis jeg dusjet hver dag, men da hadde jeg jo likevel brukt mer tid på å dusje. Høres ut som du trenger litt hyppig dusjtrening. Jeg tok tiden nå, bare for å se. Da gjennomførte jeg barbering, vask av hår (jeg tok to runder med sjampo og en runde med balsam for å ha samme rutine som deg). Jeg tørket meg, tok krem på hele kroppen, krem i ansiktet, deodorant, hårolje, børstet håret og kledde på meg. Det tok hele ti minutter. Er du treg ellers også? Anonymkode: 92ada...1d3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2021 #61 Skrevet 12. desember 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Høres ut som du trenger litt hyppig dusjtrening. Jeg tok tiden nå, bare for å se. Da gjennomførte jeg barbering, vask av hår (jeg tok to runder med sjampo og en runde med balsam for å ha samme rutine som deg). Jeg tørket meg, tok krem på hele kroppen, krem i ansiktet, deodorant, hårolje, børstet håret og kledde på meg. Det tok hele ti minutter. Er du treg ellers også? Anonymkode: 92ada...1d3 Så sært... Anonymkode: 24db3...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå