Gå til innhold

Jeg hater å dusje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste kveld. Søndag som mandag. Vinter som sommer. Hverdag som helligdag. Må man inn i dusjen. Selve seansen er jo ganske deilig når man først står der, men alt styret! Vaske, skylle, tørke, smøre, tørke dusj, rydde bort tøy. Det er så kjeeeedelig. 

Hilsen hi, fem år 🙈🙄

Anonymkode: 8d3e3...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater restskatt.

Anonymkode: 11e2f...d03

Skrevet

Dusjer annenhver dag. Det får duge.

Anonymkode: 512b4...84e

Skrevet

Jeg hater det også. Dvs, alt som må gjøres etterpå. Dusjer annenhver dag 

Anonymkode: fd85b...3b6

Skrevet

Du velger det jo selv, også å gjøre det så omstendelig.

Jeg var over et par år så syk at jeg såvidt greide å dusje en gang i uken. Da jeg var kommet meg litt var det et par år med to ganger i uken, men da måtte jeg ofte sette meg for ikke å svime av i dusjen. Greier ikke å dusje daglig nå heller, men det er ikke nødvendig heller såsant man ikke blir veldig svett eller har et yrke hvor man blir skitten. Vaskeklut er undervurdert her på forumet :)

Sett pris på det du kan gjøre!

Anonymkode: 7a43e...7fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vaskeklut

🤣👍

Anonymkode: f8beb...6e2

Skrevet

Enig. Drittkjedelig. Tror jeg snart må finne opp den maskinen jeg drømte om som jentunge, der jeg bare kunne gå inn i et avlukke, og så svusj, så var jeg ren, pen og hadde nyvaska hår. 

Skrevet

Jeg dusjer bare hver 2.-3. dag. Da er det ikke så mye jobb. Bruker vaskeklut og kattevask de andre dagene. 

Anonymkode: f5120...ba8

Skrevet

Enig i at det er kjedelig å dusje. Men man MÅ ikke dusje hver dag, spesielt ikke hvis man hater det. Annenhver eller hver tredje dag holder lenge, så lenge du bytter undertøy og vasker med klut de andre dagene og ikke trener deg helt svett. 

Skrevet

Jeg er SÅ enig! Det er kjedelig, men likevel må man jo bare.

Anonymkode: 3ff89...08b

Skrevet

Er det noe jeg hater mer enn dusj, så er det vaskeklut! Etter en dusj føler man seg i det minste fresh og ren. Og jo, jeg ‘må’ dusje hver dag for å føle meg bra. 

Jeg vet at det er tidenes ilandsproblem, og jeg har faktisk vært i situasjoner i livet hvor jeg ikke har klart å dusje meg selv. Men like fullt så hater jeg det nå når jeg kan dusje helt uten smerter. 

Anonymkode: 8d3e3...da5

Skrevet

Tiltak og dusje, men godt når gjort. 

Anonymkode: be5e5...454

Skrevet

Bader annenhver dag. 

Anonymkode: da1d2...7e9

Skrevet

I alle dager! Jeg elsker å dusje og storkoser meg med strålen🤩

Anonymkode: 2afe1...a62

Skrevet

Dusje er det jo det beste som finnes. Elsker å dusje sent etter at alle har lagt seg. Ta meg god tid, bruker gjerne maske, både på hud og hår, barberer og tar full pleie 🤩 Beste tiden ever.

Anonymkode: fc69b...619

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du velger det jo selv, også å gjøre det så omstendelig.

Jeg var over et par år så syk at jeg såvidt greide å dusje en gang i uken. Da jeg var kommet meg litt var det et par år med to ganger i uken, men da måtte jeg ofte sette meg for ikke å svime av i dusjen. Greier ikke å dusje daglig nå heller, men det er ikke nødvendig heller såsant man ikke blir veldig svett eller har et yrke hvor man blir skitten. Vaskeklut er undervurdert her på forumet :)

Sett pris på det du kan gjøre!

Anonymkode: 7a43e...7fc

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg dusjer bare hver 2.-3. dag. Da er det ikke så mye jobb. Bruker vaskeklut og kattevask de andre dagene. 

Pobie skrev (3 timer siden):

Enig i at det er kjedelig å dusje. Men man MÅ ikke dusje hver dag, spesielt ikke hvis man hater det. Annenhver eller hver tredje dag holder lenge, så lenge du bytter undertøy og vasker med klut de andre dagene og ikke trener deg helt svett. 

Men seriøst; det er jo MYE mer styr med den kluten enn å ta en kjapp dusj?! 👀

hva er alle disse greiene dere driver med som gjør en dusj til et sånt ork? Det lurer jeg på, kjenner jeg. 

Skrevet

Jeg kan heller ikke fordra det.

Anonymkode: d207a...b32

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

🤣👍

Anonymkode: f8beb...6e2

Don't go there... 

Anonymkode: e8dc2...58d

Skrevet

Jeg må legge meg ned og hvile etter hver dusj,men samtidig føler jeg meg i bedre form av å dusje. Dusjer så og si hver dag, men det tar på. 

Nå er jeg på 3.dagen, har ikke klart å dusje. Enig at det er pes å dusje, det syntes jeg før ulykken også. 

Anonymkode: e8dc2...58d

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

I alle dager! Jeg elsker å dusje og storkoser meg med strålen🤩

Anonymkode: 2afe1...a62

Eh...

Anonymkode: ebec0...7b7

Skrevet
Soon to be mum skrev (7 timer siden):

hva er alle disse greiene dere driver med som gjør en dusj til et sånt ork? Det lurer jeg på, kjenner jeg. 

Hvordan er det mer styr med klut? Du fukter den, og drar den over kroppen. Etterpå slenges den til vask. 15 sekund tar det.

Dusjen tar mye lengre tid. 

Skrevet
Soon to be mum skrev (11 timer siden):

Klutvask tar under ett minutt, dusj tar minimum 20 minutter. 

Det er ikke at dusjen er så mye styr, bare at det føles som utrolig bortkastet tid når man ikke har lyst og har mange andre ting man heller vil gjøre med de 20 minuttene. 

Skrevet
Pobie skrev (3 minutter siden):

Det er ikke at dusjen er så mye styr, bare at det føles som utrolig bortkastet tid når man ikke har lyst og har mange andre ting man heller vil gjøre med de 20 minuttene. 

Jeg har aldri tid til 20 minutter med dusj 😮 Her er det toppen fem minutter man rekker på morgenen. For øvrig hater jeg å dusje, men hater også å fryse, så en glovarm dusj i vinterkulda er i grunn veldig deilig :)

Skrevet
Pobie skrev (9 minutter siden):

Bruker du 20 minutter på å dusje??? Hvordan i alle dager får du det til? Jeg bruker på det meste 7-8 minutter, og da inkluderer det barbering av legger, armhulene og bikinikant. Vanligvis bruker jeg 4-5 minutter. Kan legge til at jeg har langt hår og bruker balsam i det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Bruker du 20 minutter på å dusje??? Hvordan i alle dager får du det til? Jeg bruker på det meste 7-8 minutter, og da inkluderer det barbering av legger, armhulene og bikinikant. Vanligvis bruker jeg 4-5 minutter. Kan legge til at jeg har langt hår og bruker balsam i det.

Jeg lurer mer på hvordan folk har råd til å dusje i 20 minutter med dagens strømpriser....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...