Gå til innhold

Hva ønsker du deg i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kan jeg spørre hvilken platespiller du har? 

Anonymkode: 76923...219

Argon tt 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Elizabeth skrev (3 timer siden):

Argon tt 2

Er du fornøyd med den? Har noen planer om å installere meg i nye huset, ingenting som slår litt musikk og god vin når en lager middagen. Vinskapet er alt på plass, kjøkkenet helt magisk, mangler bare musikken 😍

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Er du fornøyd med den? Har noen planer om å installere meg i nye huset, ingenting som slår litt musikk og god vin når en lager middagen. Vinskapet er alt på plass, kjøkkenet helt magisk, mangler bare musikken 😍

Ja, er fornøyd. Men har du phono utgang på forsterkeren din, holder det med en vanlig Argon TT, den er også rimeligere. TT 2, og 3 er for forsterkere uten phono utgang. (Riaa-trinn) Kjøp på hi-fi klubben. 

Skrevet
Elizabeth skrev (23 timer siden):

Ja, er fornøyd. Men har du phono utgang på forsterkeren din, holder det med en vanlig Argon TT, den er også rimeligere. TT 2, og 3 er for forsterkere uten phono utgang. (Riaa-trinn) Kjøp på hi-fi klubben. 

Takker 🙏🏻 Blir god stemning til jul, vi skal egentlig ikke kjøpe noe til hverandre, men jeg får noen kroner fra jobb som jeg skal bruke til platespiller. Noe begge ønsker seg 😍 Hilsen fra julenissen 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...