Gå til innhold

Er denne kjolen fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Odd Molly Tiffany Dress | Odd Molly

Jeg har bestilt den og fått den, men er usikke rpå om jeg skal beholde den. Det er noe med ryggen som er litt rart, veldig mye stoff. 

MEN; den sitter kjempefint over bysten og strammer ingen steder. Veldig behagelig.

Anonymkode: 8f2da...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker den så beholder du den. Om den er fin? Hm.. personlig får jeg litt nattkjole vibber. 

Skrevet

Jeg syns den var fin, men om du ikke trives i den hjelper jo ikke det :) 

Anonymkode: 0d9b7...ddb

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Hvis du liker den så beholder du den. Om den er fin? Hm.. personlig får jeg litt nattkjole vibber. 

Jeg får også litt nattkjole-vibber! (HI) Men jeg liker den løse passformen.

Skrevet

Odd Molly lager masse fint, men denne likte jeg ikke så godt, den har ikke fasong noen plass.

Anonymkode: 9d383...ca9

Skrevet

Hm, jeg har store pupper og litt mage, så i fronten får den fasong på meg, den sitter altså fint over brystene og løst over magen. Men, det er så mye stoff i ryggen! Ser litt sekkete ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har bestilt den og fått den, men er usikke rpå om jeg skal beholde den. Det er noe med ryggen som er litt rart, veldig mye stoff. 

MEN; den sitter kjempefint over bysten og strammer ingen steder. Veldig behagelig.

Hvis du har større pupper enn hun på bilde hjelper det. Eller ser den litt kjedelig og lite livaktig ut, den henger bare over modellen akkurat som hun skulle vært en kleshenger. 

Anonymkode: 1b5c7...c86

Skrevet

Syns du den er fint holder vel det.

For meg syns jeg den ligner litt for mye på en sekk, foretrekker kjoler som går inn i livet og er formsydd kvinnelige former

Anonymkode: 48d7a...b03

Skrevet

Personlig likte jeg verken fargen eller mønsteret.

Anonymkode: 41739...f52

Skrevet

Den var helt okei, hadde en venninne kommet i den hadde jeg sagt hun var fin og ment det.

Men personlig ville jeg ikke kjøpt den, den var litt for "sekkete", rett og slett ikke verdt pengene.

Anonymkode: 57196...344

Skrevet

Om den er for sekkete bak kan du enkelt fikse det ved å tre en tråd der bak og stramme litt. Eller sette på en klype av noe slag. 

Anonymkode: f0c9b...4e6

Skrevet

Nei denne syntes jeg ikke noe om. 

Anonymkode: b0619...e85

Skrevet

Vet ikke når den skulle blitt brukt? Så casual, men langermet sommerkjole? 

Og med den prisen burde du like den godt for å beholde 

Anonymkode: e245a...479

Skrevet

Jeg synes den var grusom, men det er jo du som skal bruke den, ikke jeg

Anonymkode: 5712e...2b8

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig, de fleste av dere skriver at dere ikke synes kjolen er fin. Gidder dere å legge ut bilde av en kjole dere liker? Jeg tror jeg trenger inspirasjon, kanskje jeg tenker for snevert? 

Hilsen HI

Skrevet

Og jeg hadde altså tenkt å bruke den i julen, synes ikke den er spesielt casual, det er jo en coctailkjole i silke. Kom gjerne med tips til fine juelkjoler! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig, de fleste av dere skriver at dere ikke synes kjolen er fin. Gidder dere å legge ut bilde av en kjole dere liker? Jeg tror jeg trenger inspirasjon, kanskje jeg tenker for snevert? 

Hilsen HI

Disse to liker jeg som julekjole.

Screenshot_20211209-122942_Gallery.jpg

Screenshot_20211209-122954_Gallery.jpg

Anonymkode: a8874...592

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Disse to liker jeg som julekjole.

Screenshot_20211209-122942_Gallery.jpg

Screenshot_20211209-122954_Gallery.jpg

De var nydelige!! Men jeg hadde ikke følt meg komfortabel i en sånn kjole sammen med svigers og bestemor, og mens svigerinnene mine sitter der i bunadene sine. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

De var nydelige!! Men jeg hadde ikke følt meg komfortabel i en sånn kjole sammen med svigers og bestemor, og mens svigerinnene mine sitter der i bunadene sine. 

Hehe nei den ser jeg :)

Skrevet

Vi pleier ikke stivpynte oss på julaften, pent kledd, men ikke superpyntet. Guttene går gjerne i bukse og skjorte, og jentene i kjole da. 

Så her hadde f.eks denne passet perfekt:

https://www.matchfashion.no/dameklaer/kjoler-skjort/sandy-kjole-fed736da/biking-red/

Jeg liker også denne, selv om den kanskje er hakket for hverdagslig. Veldig fine armer og fint med den "snurpen" i ryggen som gir litt fasong. Kan jo kles opp med smykker, oppsatt hår, pene sko osv da...

https://www.matchfashion.no/dameklaer/kjoler-skjort/ember-corduroy-dress/sky-captain/

Om du vil ha en kjole som ikke er for ettersittende, og ikke gjør at du føler deg for "naken" i et familieselskap synes jeg kjoler som dette er ganske fint også jeg.

https://www.floyd.no/floyd-kjole-miral-chenille-1-bordeaux

Anonymkode: 57196...344

Skrevet

Denne er årets julekjole for meg. Bestilte den for å ha på julebordet til helgen, men det ble jo avlyst, så for å bruke den bruker jeg den på julaften og nyttårsaften 😁

Screenshot_20211209_132826.jpg

Anonymkode: f0c9b...4e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hadde jeg betalt 2000 for en kjole, som er det dobbelte av tillat høyt budsjett for meg, så skulle jeg ha elsket den. Ikke syntes den var ok. 

Anonymkode: 5c788...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...