Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Kan noen forklare det i enkle ordelag? Anonymkode: 2fc86...724
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Hvis du googler empiri så får du kanskje en ide? Anonymkode: b678f...dec
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Jeg har en idé, men ble brått usikker likevel etter en mindre diskusjon i studiegruppen. Fikk litt småangst for om jeg har misforstått hele eksamensoppgaven. Det hadde derfor vært fint å få en tilbakemelding på hva det faktisk er, før jeg begynner å skrive om en hel drøftningsdel. Anonymkode: 2fc86...724
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Det er enkelt sagt et eksempel fra virkeligheten. Altså noe som ikke er basert på teoretisk kunnskap, men fra erfaring. For eksempel når jeg som samfunnsforsker skal skrive en vitenskapelig artikkel om et tema, eller en medisiner skal skrive noe om et medisinsk fenomen, undersøker jeg det først. Samfunnsforskeren gjennomfører intervjuer eller samler kanskje offentlige dokumenter, og så analyserer vi det, og da er det det som er empirien. Medisineren ser kanskje på en haug med pasienter med samme symptom (jeg vet ikke nøyaktig, er ikke medisiner) og da er det hennes empiri. Anonymkode: d5a67...704
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: d5a67...704 Takk, da er jeg nok ikke så langt unna. Eksamensnervene tok meg litt på sengen. 😜 Anonymkode: 2fc86...724
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Lykke til med eksamenen Anonymkode: ee592...2b4
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Tusen takk. Den ble ferdigstilt og levert i går. Det var vel derfor jeg fikk panikk også; ferdig halvannet døgn for tidlig liksom. 😅 Anonymkode: 2fc86...724
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tusen takk. Den ble ferdigstilt og levert i går. Det var vel derfor jeg fikk panikk også; ferdig halvannet døgn for tidlig liksom. 😅 Anonymkode: 2fc86...724 Ha-ha, da forstår jeg panikken Bra du forstod det rett. Tenker det går bra, jeg Anonymkode: ee592...2b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå