Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #26 Skrevet 9. desember 2021 Flere av de jeg snakker om står med en personlig inntekt på over 3 millioner !! Ikke firma ! Men personen !!!!! Eiere av treningssentre har å personlig inntekt på 5 millioner ! Ikke firmaet !!!!! Anonymkode: 9674b...48e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #27 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Flere av de jeg snakker om står med en personlig inntekt på over 3 millioner !! Ikke firma ! Men personen !!!!! Eiere av treningssentre har å personlig inntekt på 5 millioner ! Ikke firmaet !!!!! Anonymkode: 9674b...48e Ok, men umulig å si noe om det når ikke vi vet hvem og hvor inntekten kom fra. Mange har flere bein å stå på, selv om ett firma går dårlig, kan de ha andre som går bra. Jeg kommer i hvert fall ikke til å fyre meg opp over såpass ulne opplysninger, i hvert fall ikke når jeg ser den grunnleggende mangelen på forståelse for tilskudd og personlig inntekt enkelte viser i denne tråden. Anonymkode: 25b00...96e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #28 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 8.12.2021 den 9.28): Ser kjente musikere, eiere av treningssenter osv . Har lønninger på mellom 3-5 millioner og mye av det er koronapenger ! Jeg blir kvalm !! Her har ikke enkelt råd til smør på brødskiva en gang!!! For et land vi lever i !! Gi pengene til sykepleiere og andre som jobber seg halvt ihjel heller !!! Guri så sint jeg blir. Hvorfor trenger Kurt 4 millioner for å klare seg !? Gi han en normal lønn heller da Anonymkode: 9674b...48e Problemet er at Norge er en trygdenasjon, hvor vi er opplært av velferdstanken at lønn er noe du får når du tigger, gjerne ved å fylle ut et skjema. Anonymkode: 8cb87...169
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #29 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Ok, men umulig å si noe om det når ikke vi vet hvem og hvor inntekten kom fra. Mange har flere bein å stå på, selv om ett firma går dårlig, kan de ha andre som går bra. Jeg kommer i hvert fall ikke til å fyre meg opp over såpass ulne opplysninger, i hvert fall ikke når jeg ser den grunnleggende mangelen på forståelse for tilskudd og personlig inntekt enkelte viser i denne tråden. Anonymkode: 25b00...96e Jeg tenker at du er bra naiv. Anonymkode: d9295...99f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2021 #30 Skrevet 10. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du er bra naiv. Anonymkode: d9295...99f Det må du gjerne tro, jeg har rapporter inn min andel til både skatteetat og Økokrim når nødvendig. Samtidig har jeg nok godt over snittet innsikt i regnskap enn folk flest, ergo evner jeg å avvente til det faktisk foreligger noe konkret kritikkverdig fremfor å fyre helt av over tall mange opplagt ikke har forståelse for. For det kommer ganske tydelig frem i denne tråden, folk forstår ikke forskjell på omsetning i bedrift og personlig inntekt engang. Hvor mange av dere har egentlig fylt ut eller gjennomgått kontrollrutiner i forbindelse med disse søknadene? Vet dere i det hele tatt hvordan de ser ut? Anonymkode: 25b00...96e
gale damen Skrevet 10. desember 2021 #31 Skrevet 10. desember 2021 Det er fascinerende å se hvordan folk fyrer seg opp over at "noen har fått mer enn meg!" uten å begripe hverken foran eller bak på det de aser seg opp over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå