Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg har jobbet som frisør i mange år. Jeg har jobbet på samme salong hele tiden så jeg vet ikke hvordan det er andre plasser. Men hvordan opplever dere frisørbesøket? Hva setter dere pris på å hva opplever dere som du mener er uprofesjonelt? Snakker dere om private ting? Syns du frisøren bruker for lang tid? Jeg er blid og hyggelig, service er veldig høyt på lista. Jeg tar ofte for lite betalt da jeg slår inn prisene fordi jeg syns det blir for dyrt, jeg er tilbakeholden når det gjelder salg av produkter da jeg føler det blir mas. Hvor langt kan frisøren gå når det gjelder mersalg før dere føler vi vil selge bare for å selge? Synes du det er vanskelig å si nei hvis frisøren spør om du vil ha en kur med samme det blir vasket? Det koster 100 kr ekstra hos oss. Takk for at du leste alt! Anonymkode: 2385f...b0c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg kan anbefale som frisør. Det er ekstremt uprofesjonelt å snakke med kolleger når man har kunde i stolen. Og det er uprofesjonelt å stille personlige spørsmål. Noen vil snakke, andre vil ikke snakke. Da jeg gikk på frisørlinjen i 2000 fikk jeg overtalt lærerne til å ordne at en psykolog kom og underviste i å lese kroppsspråk og hvordan man skal snakke med de som snakker personlig hos frisøren. Noen vil bare sitte og nyte, andre er ensomme og har nesten bare frisøren. For faste kunder skriver jeg opp hva vi har snakket om, så kan vi ta opp tråden neste gang om det er noe som er viktig for kunden. At de har fått barnebarn eller lignende. Aldri noe personlig, men små hint til meg selv for at de skal føle at jeg husker det. Det gjør jeg jo også når jeg leser det jeg har skrevet. Skriver også ned de som ikke er så glad i å snakke, så slipper de at jeg om og om igjen forsøker å ha samtale. Jeg tar alltid den prisen salongen tar. Da får ikke kunden sjokk om de, en gang jeg har ferie eller er syk, må gå til en annen i salongen. Jeg foreslår aldri kur ved vasken. Jeg ser på håret før behandlingen, og gjør alle anbefalinger derfra. Dersom kunden kunne trenge et av produktene vi har, så foreslår jeg deg. Sier kunden nei, så foreslår jeg ikke mer enn det. Alltid hyggelig med mersalg, og jeg selger mye produkter daglig, men jeg anbefaler det jeg mener er best for kunden. Hvis det er å gå på apoteket å kjøpe fungoral, så anbefaler jeg heller det enn flassjampo i salongen. Det hender jeg føler for at kunden må ha en liten kur da. Selv om de har sagt nei til det, så jeg slenger den i uten å ta ekstra for det. Det er min vurdering som gjelder der. Jeg lar ikke kunden gå ut med ukuret hår fordi de ikke vil betale 100 ekstra. Så håper jeg de er så fornøyd med kuren at de betaler for den neste gang. Og så er det veldig viktig å lytte. Sier kunden «bare tuppene», så ikke jafs over 7 cm fordi der er det som er slitt. Du kan foreslå, men ikke bare gjør. Tuppene er tuppene. Ser det alt for ofte at kunder med langt hår er misfornøyde på det. Hvis noen er clueless, så foreslå en frisyre som matcher personlighet. Still spørsmål om hva kunden kunne tenke seg, vis gjerne bilder, og bli skikkelig enige. Og ikke gjennomfør noe du tror du kan, bare det du faktisk kan. Jeg har jobbet i flere salonger og kurser også. Hvis de tingene over er på plass, så får kunden mye lettere en god opplevelse. Salongen min er den største i området her selv med 3 konkurrenter på en liten plass. Noe gjør vi riktig, og vi ønsker å prioritere faste kunder før drop-in Anonymkode: bf5f7...ba6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Del Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg kan anbefale som frisør. Det er ekstremt uprofesjonelt å snakke med kolleger når man har kunde i stolen. Og det er uprofesjonelt å stille personlige spørsmål. Noen vil snakke, andre vil ikke snakke. Da jeg gikk på frisørlinjen i 2000 fikk jeg overtalt lærerne til å ordne at en psykolog kom og underviste i å lese kroppsspråk og hvordan man skal snakke med de som snakker personlig hos frisøren. Noen vil bare sitte og nyte, andre er ensomme og har nesten bare frisøren. For faste kunder skriver jeg opp hva vi har snakket om, så kan vi ta opp tråden neste gang om det er noe som er viktig for kunden. At de har fått barnebarn eller lignende. Aldri noe personlig, men små hint til meg selv for at de skal føle at jeg husker det. Det gjør jeg jo også når jeg leser det jeg har skrevet. Skriver også ned de som ikke er så glad i å snakke, så slipper de at jeg om og om igjen forsøker å ha samtale. Jeg tar alltid den prisen salongen tar. Da får ikke kunden sjokk om de, en gang jeg har ferie eller er syk, må gå til en annen i salongen. Jeg foreslår aldri kur ved vasken. Jeg ser på håret før behandlingen, og gjør alle anbefalinger derfra. Dersom kunden kunne trenge et av produktene vi har, så foreslår jeg deg. Sier kunden nei, så foreslår jeg ikke mer enn det. Alltid hyggelig med mersalg, og jeg selger mye produkter daglig, men jeg anbefaler det jeg mener er best for kunden. Hvis det er å gå på apoteket å kjøpe fungoral, så anbefaler jeg heller det enn flassjampo i salongen. Det hender jeg føler for at kunden må ha en liten kur da. Selv om de har sagt nei til det, så jeg slenger den i uten å ta ekstra for det. Det er min vurdering som gjelder der. Jeg lar ikke kunden gå ut med ukuret hår fordi de ikke vil betale 100 ekstra. Så håper jeg de er så fornøyd med kuren at de betaler for den neste gang. Og så er det veldig viktig å lytte. Sier kunden «bare tuppene», så ikke jafs over 7 cm fordi der er det som er slitt. Du kan foreslå, men ikke bare gjør. Tuppene er tuppene. Ser det alt for ofte at kunder med langt hår er misfornøyde på det. Hvis noen er clueless, så foreslå en frisyre som matcher personlighet. Still spørsmål om hva kunden kunne tenke seg, vis gjerne bilder, og bli skikkelig enige. Og ikke gjennomfør noe du tror du kan, bare det du faktisk kan. Jeg har jobbet i flere salonger og kurser også. Hvis de tingene over er på plass, så får kunden mye lettere en god opplevelse. Salongen min er den største i området her selv med 3 konkurrenter på en liten plass. Noe gjør vi riktig, og vi ønsker å prioritere faste kunder før drop-in Anonymkode: bf5f7...ba6 Tusen takk for langt svar 🥰 Jeg hører om mange langthårskunder som har frisørskrekk. Jeg undres virkelig over hvorfor frisørene klipper mer enn bare tuppene når det er dét kunden vil 😅 Jeg sier selv de gangene jeg blir klipt at de får kun ta 3 mm, selv om jeg burde tatt 10 cm. Tar de mer enn 3 mm så blir jeg jo missfornøyd. Når kunden sier tuppene så mener noen 10 cm og noen mener 5 mm, så kommunikasjon er viktig. Lurt å legge inn en kur som service første gang. Det skal jeg ta med meg videre 🥰 Stikkord var heller ikke så dumt. Vi er en bitteliten salong så jeg husker en del da mange av dem kommer hver tredje uke. Hvis kundene ser på klokka, blir du stressa da? Det blir iallefall jeg 😰 Hi Anonymkode: 2385f...b0c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg har gått til samme frisør i sikkert 15 år, så vi er jo blitt godt kjent gjennom årene. Vi kan snakke litt overfladisk privat, om det gir mening, men de dype temaene holder vi oss unna. Jeg liker at jeg kan stole på frisøren min, anbefaler hun meg et produkt så vet jeg at det er bra for håret mitt og ikke bare pga mersalg. Jeg savner å få tilbud om kur/massasje, så det hadde jeg likt å bli spurt om. Jeg vet jo ca hvor lang tid en konsultasjon tar (jeg farger eller striper i tillegg til klipp), og hvis jeg har dårlig tid så sier jeg det. Det har hendt at jeg har gått fra frisøren med vått hår, men da er det jo pga at jeg har planlagt dårlig og ikke noe frisøren skal lastes for. Det er et håndverk som noen ganger krever mer for å få et bra resultat, og det bør vi som kunder ta høyde for. Frisør er min hverdagsluksus annenhver måned. Anonymkode: d4c26...ecc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg synes frisøren over her skriver mye bra. Men jeg personlig synes det er helt greit at frisøren snakker med kollegaer, bare de legger inn litt pauser i tilfelle jeg trenger å si noe angående klippen. Jeg har sosial angst og takler ikke small talk, så når frisørene snakker sammen, så slipper jeg å føle at det blir pinlig stillhet. 😛 Men skjønner jo at jeg er i mindretall og at man må ta mest hensyn til flertallet når man ikke vet hva personen i stolen tenker. Men jeg setter i alle fall veldig pris på de frisørene som fort skjønner at jeg ikke er noe glad i å snakke og innretter seg etter det. Jeg synes de fleste frisører er ganske raske, så tiden er som regel ikke noe jeg tenker over. Bortsett fra et par ganger når jeg har vært hos lærling som har brukt opp til 2 timer på en vanlig klipp, da har det blitt litt kjedelig. Men jeg er jo klar over på forhånd at det tar ekstra tid og har vurdert det som verdt det pga prisforskjellen og dårlig råd. Anonymkode: bf727...367 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Del Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Tusen takk for langt svar 🥰 Jeg hører om mange langthårskunder som har frisørskrekk. Jeg undres virkelig over hvorfor frisørene klipper mer enn bare tuppene når det er dét kunden vil 😅 Jeg sier selv de gangene jeg blir klipt at de får kun ta 3 mm, selv om jeg burde tatt 10 cm. Tar de mer enn 3 mm så blir jeg jo missfornøyd. Når kunden sier tuppene så mener noen 10 cm og noen mener 5 mm, så kommunikasjon er viktig. Lurt å legge inn en kur som service første gang. Det skal jeg ta med meg videre 🥰 Stikkord var heller ikke så dumt. Vi er en bitteliten salong så jeg husker en del da mange av dem kommer hver tredje uke. Hvis kundene ser på klokka, blir du stressa da? Det blir iallefall jeg 😰 Hi Anonymkode: 2385f...b0c Jeg blir ikke stresset om kunden ser på klokken. Ved konsultasjonen før vi starter, blir vi enig om hvordan vi gjør det, og jeg sier fra hvor lang tid jeg beregner. Hvis de har for dårlig tid, så er ikke det min feil. Jeg bruker 20-30 min på klipp, så skal man bare klippes, så tenker jeg at det tar ca en time inkludert vask og tørk. Hvis jeg er forsinket, fir det hender jo, så blir jeg litt stresset, men stress gjør at man lettere begår feil, så jeg kan ikke la det stresse meg Anonymkode: bf5f7...ba6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 Angående mersalg: Helt greit å foreslå bare du godtar et nei med en gang. Men hvis jeg drar på det, så er jeg åpen for mer informasjon. Anonymkode: bf727...367 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Del Skrevet 8. desember 2021 Hater å skulle småprate, derfor er det bedre å gå til tannlege. Fisører maser så jævlig! Jeg vil ha håret mitt klipt. Punktum. Derfor går jeg gjerne til frisører som er dårlig i norsk. Anonymkode: 97c95...a22 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annesmiltillivet Skrevet 8. desember 2021 #9 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg går sjelden til frisør pga jeg synes det er dyrt og dermed vanskelig og bruke penger på - selv om jeg gjerne skulle gått oftere! De gangen jeg går er det noe jeg ser frem til og gleder meg til, jeg vil gjerne at frisøren både kommer med ideer og tanker vedr klipp. De må gjerne foreslå produkter uten at det blir mas. Jeg hadde blitt kjempe glad om noe ga meg en kur eller en ekstra runde med balsam. Jeg elsker å få håret vasket - å skulle nesten alltid ønske at de brukte litt mer tid på vasken (massasjen). Det er også noe jeg fint kunne betalt litt mer for (altså vil du ha en kur samt en 5 minutter hodebunnsmassasje, da er den 100,- lappen for kuren plutselig veldig mye mer fristende for meg). Små ting som å tilby kaffe og en lite sjokolade bit gjør også hverdagslykken min hos frisøren til en enda bedre opplevelse. Ang små prat, noen dager er jeg skravlete og noen dager ikke - så her tenker jeg at man skal føle seg frem. Man kan gjerne snakke kort med kollegaer, men ikke ha en lang samtale med noen andre mens du er med en kunde. Da ville jeg ikke følt at jeg var i hovedfokus - og det vil jeg gjerne være en lille tiden jeg er der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg liker ikke personlige spørsmål, som f.eks hva man jobber med, barn og andre familieforhold. Jeg har aldri blitt spurt om jeg vil ha kur, med det er vel fordi jeg aldri vasker håret hos frisøren. Mersalg er helt greit så lenge frisøren godtar et nei uten å fortsette med et men, mersalg som absoutt ikke er tilpasset meg som kunde og som tydelig er bare for å selge er irriterende, og gjør at jeg kanskje ikke kommer igjen. For meg er det helt greit at frisøren snakker med de andre i salongen, så lenge de ikke glemmer meg helt. Men jeg synes det er uproft når en frisør sitter i stol selv å diller og steller sitt eget hår. Jeg har kort hår, og gir omtrent alltid frisøren frie hender til å gjøre hva de vil bare jeg ikke får maskinkort hår. Hver gang håper jeg på noe litt spennende, men det ender alltid i det samme kjedelige. Jeg skulle ønske at frisører var mye flinkere til å klippe kort hår på damer. Anonymkode: e24e2...d98 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #11 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg unner meg sjeldent et frisørbesøk, så når jeg først er der, ønsker jeg faktisk at frisøren har fokuset sitt på meg. Helt ok med nødvendig jobbprat med kollegaer, som "Så du hvor den saksen ble lagt?", eller "Hvilken fargekode var det du brukte til xxx?", men jeg føler meg faktisk ganske oversett og uviktig hvis frisøren er mer opptatt med å skravle med en kollega enn å i det minste prøve å snakke med meg. Nå skal det sies at jeg er god på smalltalk og er en hyggelig person, og har inntrykk av at folk flest liket å snakke med meg (folk oppsøker meg gjerne i lunsjen, på fest ol.), og jeg er selv glad i å prate med folk. Og så nyter jeg vaskingen av håret og kunne godt betalt litt ekstra for massasje der. Ellers kan godt frisøren foreslå et produkt, men ikke insistere hvis jeg svarer nei på om jeg ønsker det. Jeg kan forresten se på klokken underveis, men det betyr ganske enkelt bare at jeg lurer på hva den er, ikke at jeg har det travelt eller er utålmodig. Anonymkode: 7c28b...5f6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg liker at frisøren kommer med forslag til både fasong og farge. Det er jo dette frisøren er utdannet til, det er ikke jeg. Jeg er av det trofaste slaget, så når jeg finner en frisør jeg liker, så bytter jeg ikke, så vi blir jo naturlig nok litt halvkjente etter hvert. Småprat om nyheter, ferieplaner, hobbyer osv er bare koselig, også blir jeg veldig glad om jeg får en kopp te. Kur er det fint om jeg blir tilbudt før jeg ligger med hodet i vasken. Det er vanskeligere å diskutere eller si nei når man ligger klar og de omtrent har flaska i hånda. Det er lite jeg tenker at er uproft, men misliker at det slafses tyggis, lukter røyk av hendene til frisøren, at det eneste frisøren kan snakke om er Idol eller at de åpenbart ikke hører etter. Jeg har opplevd en gang å be om å få klippet av 3 cm, og skvatt da jeg så tjafser på 10-12 cm seilte mot gulvet. "Å, jeg trodde du sa du ville ha det skulderkort". Jeg gikk aldri tilbake dit. Mersalg er greit. Jeg synes frisøren min gjør det på en behagelig måte. Hun sier hva hun bruker på håret mitt av shampo og styling, og så er det opp til meg om jeg vil ha noe. Så slenger hun gjerne på et "Er det noe du mangler?" på vei til kassa. Anonymkode: c86be...7f9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekla123 Skrevet 8. desember 2021 #13 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg kjenner (kjente) frisøren min tilbake fra barndommen, men ikke vært venninner. Hun er (var) noen få år eldre enn meg. Alltid veldig hyggelig å prate med henne og gledet meg til hver frisørtime. Vi snakket om familiene våre, interesser, kjæresteliv og alt fra a-å. Elsker å snakke med folk, så frisøren er ikke noe unntak. Dessverre døde hun natt til mandag, i den grusomme tragedien i Svelvik 💔 Blir rart å gå til frisøren neste gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #14 Del Skrevet 8. desember 2021 Tekla123 skrev (6 timer siden): Jeg kjenner (kjente) frisøren min tilbake fra barndommen, men ikke vært venninner. Hun er (var) noen få år eldre enn meg. Alltid veldig hyggelig å prate med henne og gledet meg til hver frisørtime. Vi snakket om familiene våre, interesser, kjæresteliv og alt fra a-å. Elsker å snakke med folk, så frisøren er ikke noe unntak. Dessverre døde hun natt til mandag, i den grusomme tragedien i Svelvik 💔 Blir rart å gå til frisøren neste gang. ❤ Anonymkode: 2385f...b0c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Del Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg har jobbet som frisør i mange år. Jeg har jobbet på samme salong hele tiden så jeg vet ikke hvordan det er andre plasser. Men hvordan opplever dere frisørbesøket? Hva setter dere pris på å hva opplever dere som du mener er uprofesjonelt? Snakker dere om private ting? Syns du frisøren bruker for lang tid? Jeg er blid og hyggelig, service er veldig høyt på lista. Jeg tar ofte for lite betalt da jeg slår inn prisene fordi jeg syns det blir for dyrt, jeg er tilbakeholden når det gjelder salg av produkter da jeg føler det blir mas. Hvor langt kan frisøren gå når det gjelder mersalg før dere føler vi vil selge bare for å selge? Synes du det er vanskelig å si nei hvis frisøren spør om du vil ha en kur med samme det blir vasket? Det koster 100 kr ekstra hos oss. Takk for at du leste alt! Anonymkode: 2385f...b0c Jeg går til en liten, ikke så fancy salong med bare to ansatte frisører. Jeg er veldig fornøyd med frisøren jeg går til, hun er jordnær, hyggelig og passelig pratsom. Hun spør hvordan jeg vil ha det og legger ikke opp til masse unødvendig stasj. Praten er helt ok, vi er fra samme lokalmiljø, så det er alltids nok å prate om slik at det verken blir stivt eller for privat. Hun bruker ikke lang tid, men stresser ikke heller. Setter pris på at hun tar seg litt tid til å massere godt i hodebunnen når hun vasker håret. Hun spør om jeg vil ha hårkur og litt sånt, og det er ikke noe problem å takke nei til det når jeg ikke vil ha det. Hun prøver ikke å selge produkter, men har produkter stående bak kassa og noen varer på tilbud som står foran kassa, men aldri noen pushing på å kjøpe. Jeg pleier å kjøpe shampo, balsam og hårkur samme som hun bruker på meg fordi jeg merket fort at den fungerer godt for mitt krøllete hår. Jeg spurte etter dette selv, hun "maste" ikke. At hun er blid og hyggelig er veldig viktig, hadde vært rart å sitte der og bli stelt med av ei som var sur og fraværende. Alt i alt veldig fornøyd med min frisør. Enkelt utstyr og lite fancy salong, men det er helt perfekt for meg. Anonymkode: fca85...a3f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149652960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg har ingen fast frisør. Klipper meg ikke så ofte, men lår jeg gjør det bestemmer jeg meg samme dag. Bor i Bergen så mange å velge mellom. Frisøren må gjerne prate litt, men deilig med stillhet også. Frisør er gjrrneen fin mulighet for stille stund i en ellers hektisk hverdag. Men så er det noen ting jeg ikke er helt fan av. Jeg aner sjelden om hårvask er inkludert eller ikke. Så når de spør når du kommer om du vil vaske håret, så takker jeg som regel nei. De opplyser sjelden om det er pristillegg eller ikke. Om man ender opp med å vaske håret, så kommer spørsmålet om kur eller lignende, da opplyses heller ikke om pris. Slikt mersalg setter jeg ikke pris på da jeg ikke aner om det er inkludert eller ikke. Plutselig takker man ja til alt, og får sjokk i kassa. Men mersalg i kassa typ "vi har gode tilbud på sjampoen/balsamen jeg brukte på deg istad" eller lignende, det er null problem. Har også flere ganger bestilt time seint på dag, altså en av de siste før stengetid, der jeg merker godt at frisøren bare vil avslutte dagen å gå hjem. Selvfølgelig mitt problem at jeg ikke går inn igjen om jeg er misfornøyd, men likevel. De fleste frisører jeg tvers gjennom hyggelige og er opptatt av kunden sitt ve og vel. Dere tar i mye dårlig hår til altfor dårlig lønn. Godt humør og god service trumfer en god klipp, iallefall på mitt hår 🙂 Anonymkode: 15a8c...5b2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144424132-derre-som-g%C3%A5r-til-fris%C3%B8r/#findComment-149653004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå