Gå til innhold

Når man tror man har sett toppen av idioti

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg regner med at man kan kjøpe ganske mange masker før man kommer opp i summene til vest og hjelm? Poenget var for øvrig at man er vant med å måtte betale for nødvendig utstyr, ikke å sammenligne priser med millimeterbånd. 

Er det virkelig ingen mulighet for at dere klarer å se litt forbi egen nesetipp når verden brenner? 

Anonymkode: a10d4...340

Jeg reagerte på sammenligningen din, og gjør det fremdeles.

Anonymkode: cf9a1...57e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg regner med at man kan kjøpe ganske mange masker før man kommer opp i summene til vest og hjelm? Poenget var for øvrig at man er vant med å måtte betale for nødvendig utstyr, ikke å sammenligne priser med millimeterbånd. 

Er det virkelig ingen mulighet for at dere klarer å se litt forbi egen nesetipp når verden brenner? 

Du tror verden brenner? Den gjør ikke det. Dessuten er ikke maske nødvendig utstyr, det er falsk trygghet. 

Anonymkode: 1d22e...2ce

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg reagerte på sammenligningen din, og gjør det fremdeles.

Selvsagt. Løsningsorienterte kan ingen beskylde dere for å være. Sammenlign med hva dere vil, men det koster å leve og man må faktisk regne med å betale for ting selv. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du tror verden brenner? Den gjør ikke det. Dessuten er ikke maske nødvendig utstyr, det er falsk trygghet. 

Ref anonym...2ce som bare VET at verdens helsemyndigheter tar feil. 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er dyrt med redningsvester og sykkelhjelmer også, men ingen skriker over seg av den grunn? 

Sykkelhjelmen min kostet det samme som 2 pk med masker, og den har jeg brukt i tre år. I tillegg er det ikke alle som sykler eller kjører båt. 

Anonymkode: 9ca35...049

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Selvsagt. Løsningsorienterte kan ingen beskylde dere for å være. Sammenlign med hva dere vil, men det koster å leve og man må faktisk regne med å betale for ting selv. 

Hva i alle dager har det med å være løsningsorientert å gjøre?

Annonse

Admin skrev (17 minutter siden):

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt, innhold med opphavsrett og avsporinger.

Admin

Eh, admin.
Slettet du posten min der jeg fortalte om Ursula von der Leyen og hennes ektemann som er adm. dir i et medisinsk firma eid av Pfizer? At hun vil innføre vaksinetvang og at det er forbi korrupsjon? Fjernet dere det? 🤔

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Eh, admin.
Slettet du posten min der jeg fortalte om Ursula von der Leyen og hennes ektemann som er adm. dir i et medisinsk firma eid av Pfizer? At hun vil innføre vaksinetvang og at det er forbi korrupsjon? Fjernet dere det? 🤔

Ja, innlegget inneholdt store mengder tekst kopierte fra en nettside og ble dermed fjernet mtp opphavsrett. Mindre mengder tekst, med link til opphavsside er ok, men ikke slike store stykker som det var.

Admin

• Opprett ny...