Gå til innhold

Julegave til min samboer som «har alt»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså… hva skal jeg gi min samboer som «har alt»?? Han kjøper seg ting og tang hele tiden så jeg får jo ikke sjans til å gi han noe..:-/ 

han har alt av kule duppeditter, får mobil på jobb annet hvert år, har klær, sko, liker ikke mannesmykker, bruker ikke klokke på armen osv osv. jeg aner ikke. Til bursdagen i fjor gav jeg han en felles opplevelsesgave med meg, forrige jul fikk han jakke og skinn-manneveske.. 

hva i svarte skal jeg finne på i år… ? 

tips mottas! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i år lurer jeg på om min skal få abbonnement på klassekampen..

Anonymkode: c583a...179

Skrevet

Kjøp noe som brukes og er kjekt å ha. Barberhøvel, med barberkrem og fuktighetskrem f.eks. Alle trenger en Ulvanggenser, konsert med favorittbandet eller refleksbelte. Votter.

Skrevet

Veske faktisk. Hva med en platespiller og noen fete album? Det har han ikke. 

Anonymkode: 747a8...494

Skrevet

Elektrisk tannbørste. 

Anonymkode: 81509...0dd

Skrevet

Cowboyhatt og billetter til countryfestival på Skjåk neste sommer får min 😃

Anonymkode: 6153e...e64

Skrevet

Billetter til standup show,det får kjæresten min i år.

Anonymkode: a71dc...9fa

Skrevet

Gi ham ei bok. Hvis han ikke leser er han uansett ikke verd å ha.

Anonymkode: 49706...0af

Skrevet
On 12/7/2021 at 6:04 PM, Kaviar88 said:

Altså… hva skal jeg gi min samboer som «har alt»?? Han kjøper seg ting og tang hele tiden så jeg får jo ikke sjans til å gi han noe..:-/ 

han har alt av kule duppeditter, får mobil på jobb annet hvert år, har klær, sko, liker ikke mannesmykker, bruker ikke klokke på armen osv osv. jeg aner ikke. Til bursdagen i fjor gav jeg han en felles opplevelsesgave med meg, forrige jul fikk han jakke og skinn-manneveske.. 

hva i svarte skal jeg finne på i år… ? 

tips mottas! 

Hva med et gavekort du lager der du lover Middag og kino og barnevakt, hvis dere har barn :) så kan du gi han yndlings sjokolalden eller noe annen småting hvis du synes det er kjedelig bare med en kvolutt

Anonymkode: 4e2cb...692

Skrevet

Nå isted var jeg på Sport 1 og kjøpte julegaver til et par nevøer, og det er noe du kan gi til samboeren din som har "alt", nemlig Petter Northug sokkene. 4pk med noe tekst på (barneskirenn osv). Sokker er forbruksvare og dette er ull, samt trendy. 

Anonymkode: 6153e...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...