Gå til innhold

Cutters

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere klippet dere hos dem? Koster 800 kr og oppover i Oslo å klippe seg, har rett og slett ikke råd til det, men er det litt flaut å gå til Cutters som voksen dame?

Anonymkode: 6ea11...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cutters er rett ved inngangen til kjøpesenteret her, så går forbi på vei inn og ut. Ser nesten bare voksne damer som klipper seg der. Sikkert fordi herre- og barneklipp er billigere hos frisøren rundt hjørnet. ;)

Jeg har klipt meg der en gang og kommer ikke til å gjøre det igjen. Ikke fordi det er flaut, men fordi jeg ikke var fornøyd, og jeg turte ikke å be dem rette på det når de reklamerer med at det skal gå så fort og flere andre ventet i kø.

Anonymkode: 1c156...f39

Skrevet

Jeg har ikke prøvd og kommer ikke til å gjøre det, rett og slett fordi det er ikke mulig å klippe mitt hår på 15 min og hvis de bruker lengre tid, er det ikke så veldig billig. 

I tillegg er jeg imot hele prinsippet "billig og dårlig", så jeg unngår alle konseptene det firmaet har startet. 

Anonymkode: 0b555...e45

Skrevet

Har brukt dem flere ganger, selv om jeg er voksen dame og har råd til dyrere frisør. Jeg ser ærlig talt ikke forskjell uansett med mitt glatte hår. Sønnene mine blir også alltid fine etterpå.

Anonymkode: b0385...5a6

Skrevet

Jeg har klippet meg flere ganger der. Det er ikke noe flaut med at ei voksen dame klipper seg der altså, mange som gjør det. Hvorfor skulle det være flaut?

Anonymkode: be072...3f3

Skrevet

Mange ganger. Mest fordi jeg er en dårlig planlegger. Vært veldig fornøyd en gang, middels fornøyd mange ganger, skikkelig misfornøyd et par ganger. Det er ikke så helt ulikt hvordan jeg har det med SaySo og Nikita, egentlig, bare billigere.

Kvinne (40), kort frisyre. 

Anonymkode: 3bcc0...ab7

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke prøvd og kommer ikke til å gjøre det, rett og slett fordi det er ikke mulig å klippe mitt hår på 15 min og hvis de bruker lengre tid, er det ikke så veldig billig. 

I tillegg er jeg imot hele prinsippet "billig og dårlig", så jeg unngår alle konseptene det firmaet har startet. 

Jeg er enig i dette. 

Anonymkode: a0536...fa4

Skrevet

Skal klippe en enkel bob, ikke noe avansert. Tror jeg prøver, takk for svar.

Hi

Anonymkode: 6ea11...778

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du misforstår, de bruker ikke kun 15 minutter. De bruker akkurat så lenge klippen din tar, men de setter prisen lik 15 minutter. Jeg har sittet der ca en time et par ganger. 

Men kår det er sakt er det varierende kvalitet på frisørene, så bruker de ikke lenger.

Anonymkode: c901d...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...