Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Dere som har litt partypooper mannfolk. Hva er tankegangen for at det ikke skal drepe forholdet? Mannen min er kjempesnill han, men herregud så tørr han er innimellom. Jeg kommer med forslag, idèer, ting vi kan gjøre og prøver å finne på ting- mens han kommer alltid med et motargument. Og jeg blir så lei innimellom at jeg nesten spyr. Fler som er litt eventyrere sånn som meg, som er sammen med en litt mer jordnær (kjedelig) type sånn som mannen min og får det til å funke? Anonymkode: 45897...098
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Fordi om man er gift må man ikke være sammen hele tiden. Min man liker whisky og fotball det gjør ikke jeg, så det kan han drive med uten meg. På samme måte som han hater sol og ikke vil være med meg og min datter til varme steder. (ikke at vi har fått reist de siste to årene da), men poenget er. Du må gjøre de tingene du liker sammen med noen som liker dem. Anonymkode: 5e765...6a5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Nei, men kjenner et slikt par. Hun har masse aktiviteter og turer med venner, og har valgt å akseptere at de ikke deler alle sidene ved livet. Tror de har det fint 😀 Anonymkode: 86725...285
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Du virker slitsom og respektløs. Anonymkode: 0e7ec...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå