Gå til innhold

Time til voksing, men mensen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig fjortisspørsmål, men hjelp meg.. Jeg har for første gang på 15 år bestilt time til voksing av underlivet, men etter vaksinen mot korona er mensen helt ute å kjøre, og vips dukket den opp i dag, to dager før timen. Jeg bruker menskopp og er renslig, men man kan vel ikke vokse samtidig? Fader altså, hadde endelig fått meg denne timen 😝😝😝

Anonymkode: 037d3...ba7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan vokse selv om du har mensen, og spesielt hvis du bruker menskopp.

Anonymkode: 42c7c...92b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Klart du kan vokse selv om du har mensen, og spesielt hvis du bruker menskopp.

Ja, kan man? Jeg håper! Men er redd for å gjøre noen ukomfortabel! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, kan man? Jeg håper! Men er redd for å gjøre noen ukomfortabel! 

Hvorfor skulle de bli ukomfortabel av at du har en usynlig menskopp? De skal jo uansett se underlivet ditt på nært hold. Så lenge du er ren går det helt fint.

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Skikkelig fjortisspørsmål, men hjelp meg.. Jeg har for første gang på 15 år bestilt time til voksing av underlivet, men etter vaksinen mot korona er mensen helt ute å kjøre, og vips dukket den opp i dag, to dager før timen. Jeg bruker menskopp og er renslig, men man kan vel ikke vokse samtidig? Fader altså, hadde endelig fått meg denne timen 😝😝😝

For et seriøst viktig dilemma... 

Anonymkode: b3c76...685

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle de bli ukomfortabel av at du har en usynlig menskopp? De skal jo uansett se underlivet ditt på nært hold. Så lenge du er ren går det helt fint.

Nei, jeg vet ikke. Har gjort dette en gang før, og er usikker på kodene som følger et slikt besøk. Vil ikke gjøre noe feil. Men takk for svar ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

For et seriøst viktig dilemma... 

Anonymkode: b3c76...685

Viktig eller seriøst da jeg vel aldri at det var, men likevel noe å tenke på for en som ikke har gjort det før og er usikker, 🤷‍♀️

Skrevet

Menskoppen synes jo ikke utvendig. Så lenge du er nydusjet så vil vel ikke hun som vokser vite at du har mensen? Det går fint☺️👍🏻

Anonymkode: b6f78...1b0

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Menskoppen synes jo ikke utvendig. Så lenge du er nydusjet så vil vel ikke hun som vokser vite at du har mensen? Det går fint☺️👍🏻

Anonymkode: b6f78...1b0

Takk, nei den gjør jo ikke det. Jeg husket bare ikke riktig hvor intimt dette var 🙈

Skrevet

Tenk at noen jobber med å rive dåsehår på voksne damer… 🤯

Anonymkode: c56fd...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...