Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Jeg har det ikke bra. Jeg sliter og mannen viser aldri at han bryr seg. Jeg blir sjelden sur, men jeg blir lei meg. Kunne så ønske at han brydde seg, og ikke bare kalle meg sur når jeg er trist. Begynner å lure på om det var riktig av oss å gifte oss(vært sammen i 10 år), synes det har gått nedover etter det🥺 Anonymkode: 3dc5b...612
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Klem til deg! Her er det nok maange som kjenner seg igjen. Anonymkode: fccff...f34
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Klem til deg! Her er det nok maange som kjenner seg igjen. Anonymkode: fccff...f34 Tusen takk for klemmen, jeg trengte den. Begynner å undre på om det er sant som ei gammel dame sa til meg» når dere kommer til presten går det som regelt nedover etter langt samliv uten ekteskap»😳😳 Han er så himla dårlig å kommunisere🤯 Anonymkode: 3dc5b...612
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har det ikke bra. Jeg sliter og mannen viser aldri at han bryr seg. Jeg blir sjelden sur, men jeg blir lei meg. Kunne så ønske at han brydde seg, og ikke bare kalle meg sur når jeg er trist. Begynner å lure på om det var riktig av oss å gifte oss(vært sammen i 10 år), synes det har gått nedover etter det🥺 Anonymkode: 3dc5b...612 Er det ikke slik overalt? Du må snakke med mannen din. Han er ikke tankeleser. Mannen min er veldig praktisk anlagt. Jeg er bare følelser. Jeg synes han BURDE skjønne at jeg trenger kommunikasjon og nærhet. Han er enkel, får han ett hei og middag er han fornøyd. Dere må bare snakke sammen. Fortelle det rett ut hva du føler. Anonymkode: 63910...1f8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #5 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke slik overalt? Du må snakke med mannen din. Han er ikke tankeleser. Mannen min er veldig praktisk anlagt. Jeg er bare følelser. Jeg synes han BURDE skjønne at jeg trenger kommunikasjon og nærhet. Han er enkel, får han ett hei og middag er han fornøyd. Dere må bare snakke sammen. Fortelle det rett ut hva du føler. Anonymkode: 63910...1f8 Én ting til. Har vært gift i 12 år. Det går opp og ned. Her sier vi at vi er familie. Vi skal alltid være sammen. Men man må pleie ekteskapet. Jeg har flere ganger sitti på finn.no og Googlet leilighet. Men jeg er så glad for at jeg fortsatte. Jeg har jo en fantastisk mann! Jeg trenger bare en klem og litt prat. Det får jeg, fordi jeg forteller han at det trenger jeg. Hva gjør du for at det skal bli bedre? Spar tid, ikke vent på at han skal få ut fingeren. Anonymkode: 63910...1f8
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #6 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har det ikke bra. Jeg sliter og mannen viser aldri at han bryr seg. Jeg blir sjelden sur, men jeg blir lei meg. Kunne så ønske at han brydde seg, og ikke bare kalle meg sur når jeg er trist. Begynner å lure på om det var riktig av oss å gifte oss(vært sammen i 10 år), synes det har gått nedover etter det🥺 Anonymkode: 3dc5b...612 Når du sier til ham at du er trist, sier du det da til ham? Sier du til ham hva du trenger fra ham når du er trist? Anonymkode: d63bb...66a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #7 Skrevet 6. desember 2021 Jeg kjenner at jeg blir trist for at han ikke skjønner det, men samtidig så vet jeg at han er jo mann🤷🏼♀️🤯 Føler vi mister oss i hverdagens mas og kjas. Vi får aldri tid alene, virkelig aldri. Anonymkode: 3dc5b...612
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå