Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #26 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Så for det meste underholdning da? Og få ut gruff og gjerne diskutere. Anonymkode: 3d34a...232 Hvordan klarer du å få vridd alt til å bli negativt? Det er en kunst du virkelig mestrer til fulle. Jeg er for underholdning, det er mange morsomme tråder, både frivillig og ufrivillig. Så blir jeg stadig månebedotten over hvor mange rare folk det finnes. Men om jeg svarer så er det fordi jeg mener at jeg har noe å komme med, og jeg kan godt diskutere uten å få ut gruff. Hva med deg da, hi? Hvorfor er du her inne? Svarer du på tråder og gir du gode råd? Anonymkode: b8faf...602
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #27 Skrevet 7. desember 2021 Hvordan er jeg negativ? Repeterte bare hva noen andre skrev. Anonymkode: 3d34a...232
sug lut Skrevet 7. desember 2021 #28 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvordan er jeg negativ? Repeterte bare hva noen andre skrev. Anonymkode: 3d34a...232 Du kødder.Noe må du ha fått med deg på alle disse trådene. Endret 7. desember 2021 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #29 Skrevet 7. desember 2021 sug lut skrev (5 minutter siden): Du kødder.Noe må du ha fått med deg på alle disse trådene. Jeg snakker om her. Anonymkode: 3d34a...232
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #30 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvordan er jeg negativ? Repeterte bare hva noen andre skrev. Anonymkode: 3d34a...232 Ja, du repeterer EKSAKT de svarene og enkeltsetningene som gir deg aller mest «mat» til tristessen… Du burde finne noen verktøy til å dempe den negative stemmen i hodet ditt. Den som forteller deg hvor urettferdig alt er, hvor mye bedre alle andre har det, hvor morsomt alle har det når du ikke er der etc etc. Kunne ei bok være noe? Siden verken terapien eller suksessdagboka ble noen hjelp, og siden dette forumet ser ut til å funke motsatt på deg? Prøv å lese denne: https://gnistr.net/produkt/tankespinn-stemmen-i-hodet-ditt-hvorfor-den-er-viktig/?fbclid=IwAR3J_uEHum9VcmZivX0B03QGoE1cQaEjaKKc_5YR18SyZXZwMsj50x00Q6M Anonymkode: a4e93...745
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #31 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg snakker om her. Anonymkode: 3d34a...232 Svaret hennes gjelder også her. Du er den samme i alle tråder… 🙄 Anonymkode: a4e93...745
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 7. desember 2021 #32 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 5.12.2021 den 23.41): Er dere oppriktig interessert i å hjelpe og gi råd til folk? Altså oppriktig interessert i personen bak? Eller er det bare underholdning? Anonymkode: 3d34a...232 For meg er forumet underholdning først og fremst. Krydret med masse flotte mennesker man lærer seg litt å kjenne. Hjelpe folk gjør jeg gjerne hvis personen søker råd og er villig til å ta til seg rådene . De som elsker å ha det vanskelig har jeg lite hjelp å gi til. Så ja takk begge deler i grunn.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #33 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du bryr deg, men med forbehold. Nice Anonymkode: 9196a...a38 Ja, jeg er ikke Jesus og dermed ikke like glad i alle. Man har faktisk gjort det ganske OK i livet om man greier å være hyggelig litt over halvparten av gangene. Du, derimot, er visst ikke i nærheten. Du er inne i tråden her for å lete etter feil på andre… charmant. Anonymkode: a4e93...745
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #34 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg snakker om her. Anonymkode: 3d34a...232 Desverre så lyser alle trådene dine, denne og, av negativitet. Anonymkode: c8ec4...d6a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #35 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Desverre så lyser alle trådene dine, denne og, av negativitet. Anonymkode: c8ec4...d6a Jeg synes at hele forumet er gjennomsyret av negativitet og drittslenging. Også det som er forkledd som "positiv innstilling". Anonymkode: 8ccc1...cf0
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #36 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes at hele forumet er gjennomsyret av negativitet og drittslenging. Også det som er forkledd som "positiv innstilling". Anonymkode: 8ccc1...cf0 Er det mine innlegg du mener er forkledd som "positiv innstilling"? Anonymkode: c8ec4...d6a
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #37 Skrevet 7. desember 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ja, du repeterer EKSAKT de svarene og enkeltsetningene som gir deg aller mest «mat» til tristessen… Du burde finne noen verktøy til å dempe den negative stemmen i hodet ditt. Den som forteller deg hvor urettferdig alt er, hvor mye bedre alle andre har det, hvor morsomt alle har det når du ikke er der etc etc. Kunne ei bok være noe? Siden verken terapien eller suksessdagboka ble noen hjelp, og siden dette forumet ser ut til å funke motsatt på deg? Prøv å lese denne: https://gnistr.net/produkt/tankespinn-stemmen-i-hodet-ditt-hvorfor-den-er-viktig/?fbclid=IwAR3J_uEHum9VcmZivX0B03QGoE1cQaEjaKKc_5YR18SyZXZwMsj50x00Q6M Anonymkode: a4e93...745 Takker for tipset ditt! Anonymkode: 3d34a...232
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2021 #38 Skrevet 7. desember 2021 Jeg håper dere ikke svart maler meg helt. Setter pris på råd og tips. Takker og tar det med meg! Er klar over at heg kan være mørk i tankene mine og gjerne mistroisk, men ikke alltid. Svinger. Anonymkode: 3d34a...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå