Gå til innhold

Jeg elsker OG hater mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har det sånn? 

Det er mange sider ved mannen min jeg elsker. Hvis ikke hadde jeg gått for lenge siden. Men han har også noen sider ved seg som jeg virkelig, ordentlig hater. Han har en side av seg som rett å slett er litt ond. 

Det er utrolig slitsomt, for den ene dagen kan jeg være så full av kjærlighet til han og tenke at "herregud, jeg er så heldig"- mens dagen etter har jeg bare lyst til å flytte ut fordi jeg synes han er så jævla teit. 

Er det normalt? Eller burde jeg bare gå nå og bare oss de årene det tar før jeg faktisk flytter ut? :P 

Anonymkode: 913b0...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er ikke alene. 
 Men hos meg tar hatet mer og mer overtaket.

Anonymkode: aa8f2...e7d

Skrevet

Det kommer litt an på hva du mener med ond. Var i et forhold med en mann og der var mye elsk/hat. Skjønte ikke før etterpå at det var mye psykisk vold involvert- som skapte vanker for meg både da og senere. Håper ikke det er såpass for deg...

Anonymkode: 7855d...1f6

Skrevet

Hi her. 

Han er veldig indirekte "slem" og mener selv at det er jeg som misforstår og det er jo aldri ment sånt. Han har alltid en kjempegod forklaring og jeg lar meg kjøpe. Men så klarer jeg liksom ikke gi helt slipp. 

Han er veldig egoistisk, opptatt av eget velvære og lite opptatt av mitt. Men han er generelt sett veldig veldig snill og en helt super pappa for felles barn. 

Skrevet

Hva sier venner og familie når du forteller hvordan han er og hva han sier til deg?

Anonymkode: 7855d...1f6

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hi her. 

Han er veldig indirekte "slem" og mener selv at det er jeg som misforstår og det er jo aldri ment sånt. Han har alltid en kjempegod forklaring og jeg lar meg kjøpe. Men så klarer jeg liksom ikke gi helt slipp. 

Han er veldig egoistisk, opptatt av eget velvære og lite opptatt av mitt. Men han er generelt sett veldig veldig snill og en helt super pappa for felles barn. 

Dette hadde vært røde varsellamper for meg. Hans «forklaring» er irrelevant - det eneste rette svar når man sårer andre, er «unnskyld, jeg er lei for at jeg fikk deg til å føle deg dårlig! Hva kan jeg gjøre for å ikke drite meg ut på denne måten en gang til?» 

Anonymkode: 394f0...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...