Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #26 Skrevet 6. desember 2021 Er faktisk litt satt ut av voksne kvinnfolk som er så satt ut av å se litt kropp. Av litt pupper. Hallo, 1950 kaller. Barnet mitt spurte også hvorfor hun visste puppene, men da svarte jeg henne, slik jeg svarer her inne: "fordi hun syntes det er pent". Alle mennesker er forskjellige og har ulik smak. Kropp er kropp, og ifølge meg er ikke bryster noe farlig å vise. Anonymkode: cfdd3...139
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #27 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 12/5/2021 den 16.42): Jeg er sikker på at menn satt og gjorde sitt mens de så på henne på tv. Bare å tenke på det er kvalmt! Æsj! Kvalmt at det er lov å kle seg slik på tv. Anonymkode: be108...7b6 Så at det finnes grisegubber er hennes problem, tenker du? Anonymkode: a6c8e...c15
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #28 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Er faktisk litt satt ut av voksne kvinnfolk som er så satt ut av å se litt kropp. Av litt pupper. Hallo, 1950 kaller. Barnet mitt spurte også hvorfor hun visste puppene, men da svarte jeg henne, slik jeg svarer her inne: "fordi hun syntes det er pent". Alle mennesker er forskjellige og har ulik smak. Kropp er kropp, og ifølge meg er ikke bryster noe farlig å vise. Anonymkode: cfdd3...139 Er det noen som er satt ut av å se kropp? Elsker kropper jeg. Men synes man kan droppe så dype utringninger i et program som sees hovedsaklig av barn og foreldrene deres. Anonymkode: 89e75...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå