Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #51 Skrevet 6. desember 2021 Superdolly skrev (9 timer siden): Jeg vil nominere spesiallaget skjærefjøl for spekepølser. Den er lang og smal med en rund fordypning der pølsa passer perfekt, slik at den ikke kan rulle vekk når du skjærer. Dessverre gjør den samme fordypningen at det er umulig å skjære helt gjennom pølsa. Du snur bare på pølsa når du har kuttet så langt ned som mulig🤪 Men helt enig. Fikk en sånn til jul for noen år siden, og den ble ved samme vinter. Nominerer airpopper- en popcornmaskin som både tar opp plass i skapet, og som popper popcorn uten fett. Som igjen gjør at ingen salt fester seg, og popcornet smaker ingenting😳 Lekue sin popcorngryte, derimot, bruker vi ukentlig. Tar ca ingen plass i skapet, og gjør at vi ikke kjøper micropopcorn lengre👏🏻 Anonymkode: 7dca5...153
☆☆☆ Skrevet 6. desember 2021 #52 Skrevet 6. desember 2021 Vil anbefale boka "Uunnværlig" av Espen og Eva Thoresen. Festleg tilbakeblikk til kva folk kjøpte i fortid og fann nyttig. Ser ikkje vekk frå at ein del som er nemnt her ville komt med i ei nylansering om ein 10-20 år.
Bjæk Skrevet 6. desember 2021 #53 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): 🤪 Lekue sin popcorngryte, derimot, bruker vi ukentlig. Tar ca ingen plass i skapet, og gjør at vi ikke kjøper micropopcorn lengre Anonymkode: 7dca5...153 Takk for tips! Da er den klikket hjem til familiens popcornelsker til jul! 😁
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #54 Skrevet 6. desember 2021 Himmel og hav skrev (12 timer siden): Enig med Amandine. Menskopp var en åpenbaring og bør for all tid strykes fra ubrukeliglista. Ferdigstekt kjøttdeig er jeg enig i. Menskopp er genialt. Aldri mer klamme hakk og bind som stinker eller lekker om natten. Tror det er noen hundretusen kvinner som støtter denne. Samkjørt med appen, får jeg varsel når den er forventet, setter i koppen og ofrer ikke mensen en tanke mer. Økonomisk er det også, 200 kr har det kostet meg å kjøpe en kopp, den varer jo nesten evig. Jeg nominerer epleskreller. Jeg fikk en til jul, svær uhåndterlig greie som er sylskarp og umulig å plassere i skapet. Rengjøringen tok lenger til enn å skrelle den for hånd, lett å kutte seg når du vasker den også. Dessuten er det meningsløst å skrelle epler for en vanlig konsument. Anonymkode: ff4a0...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå