Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #26 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kirsebærstenfjerner! Hadde jeg fått den til å fungere slik jeg så for meg hadde det nok vært stas. Men det blir jo bare en blodig massakre av kirsebærmos, saftsprut og søl. Da bruker jeg heller kniv. Jeg er forøvrig veldig glad i salatslyngen min. På vinteren står den i fred, men om sommeren dyrker jeg salat selv og vasker jorden fra hvert blad. Da sparer slynga oss for salatslaps eller et voldsomst forbruk av tørkerull. Anonymkode: 7e521...cce Lite tips - ha en fersk sitron tilgjengelig når du renser kirsebær. Når du er ferdig med å rense kirsebærene så gnir du hendene godt inn med sitronsaft, så skyll av og vask før ny runde med sitronsaft på hendene. Og vips er hendene helt uten kirsebærfarge igjen Anonymkode: 7d865...bd2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #27 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nominerer kjøttdeighakke. Alt setter seg fast i hakka. 😂 Anonymkode: c1924...841 Jeg bruker kjøttdeighakka hele tiden. Og ikke bare til kjøttdeig. 😄 Anonymkode: 0ae39...967
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #28 Skrevet 5. desember 2021 Himmel og hav skrev (9 timer siden): Liker både mensen-app, selv om jeg ikke trenger den lengre, og kjøttdeighakke, men slenger pizzasaks inn i konkurransen. Vi fikk en til jul i fjor av slekt som handler julegaver etter modellen "La oss se om vi finner noe til riktig pris". Kan ikke skjønne hvordan den kan utkonkurrere et alminnelig pizzahjul. Kopp til 1800,-, som sikkert ikke tåler oppvaskmaskin (eller oppvask i det hele tatt?) er jo helt borti natta. Hæ? Pizzasaks er jo topp! 😄 Syns saksa er mye bedre å bruke enn hjulet vi har. Anonymkode: 1c174...d43
sug lut Skrevet 5. desember 2021 #29 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hæ? Pizzasaks er jo topp! 😄 Syns saksa er mye bedre å bruke enn hjulet vi har. Anonymkode: 1c174...d43 Enhver saks er da pizzasaks?
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2021 #30 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (14 minutter siden): Enhver saks er da pizzasaks? Fiskars vanlige saks er gull på kjøkkenet! Såkalt pizzasaks er håpløst.
sug lut Skrevet 5. desember 2021 #31 Skrevet 5. desember 2021 frk Nilsen skrev (7 minutter siden): Fiskars vanlige saks er gull på kjøkkenet! Såkalt pizzasaks er håpløst. Vi klipper pizza og har alltid gjort det. Klipper også bacon, laks, og sikkert mer.
amandine Skrevet 5. desember 2021 #32 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (12 timer siden): Herlig ! Ellers nominerer jeg eggekoker, salatslynge, mensen-app og ferdigstekt kjøttdeig. Jeg vil ha salatslyngen og mensenappen min fritatt for å bli kalt unyttige!
amandine Skrevet 5. desember 2021 #33 Skrevet 5. desember 2021 Unyttig vil jeg derimot kalle hvitløkspresse. Skjønner ikke poenget.
sug lut Skrevet 5. desember 2021 #34 Skrevet 5. desember 2021 (endret) amandine skrev (3 minutter siden): Jeg vil ha salatslyngen og mensenappen min fritatt for å bli kalt unyttige! Topplista: mensenapp, menskopp og ferdigstekt kjøttdeig. En unyttig - mensen kommer da virkelig uansett - , en ufyselig og en bare uforståelig. Salatslynge og eggekoker er boblere. Endret 5. desember 2021 av sug lut
amandine Skrevet 5. desember 2021 #35 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (Akkurat nå): Topplista: mensenapp, menskopp og ferdigstekt kjøttdeig. En unyttig - mensen kommer da virkelig uansett - , en ufyselig og en bare uforståelig. Jeg er enig i den siste, visste ikke engang at det fantes. Koppen og appen er nyttig. Det eneste dumme med koppen er at jeg fant det ut da jeg var 38 og ikke 18.
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2021 #36 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hæ? Pizzasaks er jo topp! 😄 Syns saksa er mye bedre å bruke enn hjulet vi har. Anonymkode: 1c174...d43 Jeg er åpen for at det finnes bedre versjoner enn den vi fikk, som hadde et pizzastykkeformet plastmakkverk festet til seg, som igjen gjorde den ubrukelig til å klippe f.eks firkanta stykker.
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2021 #37 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (5 minutter siden): Topplista: mensenapp, menskopp og ferdigstekt kjøttdeig. En unyttig - mensen kommer da virkelig uansett - , en ufyselig og en bare uforståelig. Enig med Amandine. Menskopp var en åpenbaring og bør for all tid strykes fra ubrukeliglista. Ferdigstekt kjøttdeig er jeg enig i.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #38 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Mensen app er helt topp. Gratis og hjelper meg til å følge med på når neste mens kommer. Gjerne i forhold til ferieplanlegging etc - samt at min tenåringsdatter har god nytte av å «vite» når hun kan forvente mens. Vi bruker våre gratis apper hver måned - så der er jeg uenig med deg ☺️ Anonymkode: c96f2...c40 Jaaaa er så enig med deg c40! Anonymkode: d580d...d64
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #39 Skrevet 5. desember 2021 Elsker salatslynga mi ❤️ Tørre og fine salatblader på et blunk. Enig med en over her, sparer masse tørkepapir. Hvis ikke dere gjør som Mr Bean da, og tørker salatbladene i sokken 🤣 Anonymkode: f5311...ceb
Superdolly Skrevet 5. desember 2021 #40 Skrevet 5. desember 2021 Jeg vil nominere spesiallaget skjærefjøl for spekepølser. Den er lang og smal med en rund fordypning der pølsa passer perfekt, slik at den ikke kan rulle vekk når du skjærer. Dessverre gjør den samme fordypningen at det er umulig å skjære helt gjennom pølsa.
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2021 #41 Skrevet 5. desember 2021 Superdolly skrev (11 minutter siden): Jeg vil nominere spesiallaget skjærefjøl for spekepølser. Den er lang og smal med en rund fordypning der pølsa passer perfekt, slik at den ikke kan rulle vekk når du skjærer. Dessverre gjør den samme fordypningen at det er umulig å skjære helt gjennom pølsa. Det er jo helt fantastisk . Testet de ikke designet?
amandine Skrevet 5. desember 2021 #42 Skrevet 5. desember 2021 (endret) Himmel og hav skrev (3 minutter siden): Det er jo helt fantastisk . Testet de ikke designet? Det er sikkert Mann30 på kontor som har designet det. Mann30 på kontor har designet alt jeg synes er idiotisk dårlig og lite gjennomtenkt. I følge meg. Endret 5. desember 2021 av amandine
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2021 #43 Skrevet 5. desember 2021 amandine skrev (2 minutter siden): Det er sikkert Mann30 på kontor som har designet det. Mann30 på kontor har designet alt jeg synes er idiotisk dårlig og lite gjennomtenkt. I følge meg. Mann30 som enten spiser hjemme hos foreldrene, ute på restaurant eller har Fodora som favoritt-app
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #44 Skrevet 6. desember 2021 sug lut skrev (8 timer siden): Enhver saks er da pizzasaks? Tja, kjekt at pizzasaksa er som en kakespade på ene delen slik at man kan løfte pizzastykket over på fat uten å ta i det. Ikke livsnødvendig så klart, men i det minste Coronavennlig. 😂🙊 Anonymkode: 1c174...d43
sug lut Skrevet 6. desember 2021 #45 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Tja, kjekt at pizzasaksa er som en kakespade på ene delen slik at man kan løfte pizzastykket over på fat uten å ta i det. Ikke livsnødvendig så klart, men i det minste Coronavennlig. 😂🙊 Anonymkode: 1c174...d43 Løfte gjør man med åpen saks, serru. Dette har vi draget på.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #46 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Nominerer kjøttdeighakke. Alt setter seg fast i hakka. 😂 Anonymkode: c1924...841 Ikke enig! Jeg elsker den Å det gjør foresten også kjæresten min som er kokk. Anonymkode: ad9ca...641
prekæs Skrevet 6. desember 2021 #47 Skrevet 6. desember 2021 Små sølvhunder til å legge kniven på, kuvertaskebeger, eget bestikk til det meste (fruktkniver :D) nupperelleserviettholdere, Er det noe de noe eldre hadde kontroll på, var det utstyr til alt. Litt artig for en samler, men du verden så unyttig.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2021 #48 Skrevet 6. desember 2021 sug lut skrev (9 timer siden): Vi klipper pizza og har alltid gjort det. Klipper også bacon, laks, og sikkert mer. Papir? Anonymkode: b5b78...403
sug lut Skrevet 6. desember 2021 #49 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Ikke enig! Jeg elsker den Å det gjør foresten også kjæresten min som er kokk. Anonymkode: ad9ca...641 Elsker også kjøttdeighakkeren. Den og kokeblomsten er strålende nyvinninger. https://www.skarpekniver.com/kochblume-medium.html?gclid=Cj0KCQiA47GNBhDrARIsAKfZ2rDCw45zBSNFw3_AYcnrheFafEuqGHGLkwEhYOpbcSh6H9NQvre1DkwaAqEBEALw_wcB
sug lut Skrevet 6. desember 2021 #50 Skrevet 6. desember 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Papir? Anonymkode: b5b78...403 Det skal du ikke se bort fra. Hår også. Og plenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå