Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #1 Skrevet 5. desember 2021 Om ikke, så er det nødt til å komme inn på topp ti lista! https://eplehuset.no/ember-mug-2-termokrus-414-ml-kobber Finnes det noen som betaler 1800 kr for et krus? Anonymkode: 2473c...1fa
sug lut Skrevet 5. desember 2021 #2 Skrevet 5. desember 2021 Herlig ! Ellers nominerer jeg eggekoker, salatslynge, mensen-app og ferdigstekt kjøttdeig.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #3 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (Akkurat nå): Herlig ! Ellers nominerer jeg eggekoker, salatslynge, mensen-app og ferdigstekt kjøttdeig. Mensen app er helt topp. Gratis og hjelper meg til å følge med på når neste mens kommer. Gjerne i forhold til ferieplanlegging etc - samt at min tenåringsdatter har god nytte av å «vite» når hun kan forvente mens. Vi bruker våre gratis apper hver måned - så der er jeg uenig med deg ☺️ Anonymkode: c96f2...c40
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #4 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (35 minutter siden): Herlig ! Ellers nominerer jeg eggekoker, salatslynge, mensen-app og ferdigstekt kjøttdeig. Mensen-app er jo fantastisk! Både datteren min og meg elsker den. Jeg førte faktisk oversikt analogt før jeg fikk app. Utrolig praksis med oversikt når man blør mye (være forberedt) og når man skal planlegge ferien. Ellers enig med resten. Og vannkoker på et vanlig kjøkken. Det går jo faktisk fortere å bare koke opp i en kjele. Anonymkode: a5f16...e75
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #5 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Mensen-app er jo fantastisk! Både datteren min og meg elsker den. Jeg førte faktisk oversikt analogt før jeg fikk app. Utrolig praksis med oversikt når man blør mye (være forberedt) og når man skal planlegge ferien. Ellers enig med resten. Og vannkoker på et vanlig kjøkken. Det går jo faktisk fortere å bare koke opp i en kjele. Anonymkode: a5f16...e75 En vannkoker slår seg av når vannet koker og man unngår tørrkoking, noe som stadig skjedde da jeg satt på gryten før jeg skulle på badet osv. Anonymkode: 2473c...1fa
Brillefanten Skrevet 5. desember 2021 #6 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mensen app er helt topp. Gratis og hjelper meg til å følge med på når neste mens kommer. Gjerne i forhold til ferieplanlegging etc - samt at min tenåringsdatter har god nytte av å «vite» når hun kan forvente mens. Vi bruker våre gratis apper hver måned - så der er jeg uenig med deg ☺️ Anonymkode: c96f2...c40 😱Eggkoker er jo et must på et vanlig kjøkken! Den er i bruk nesten daglig...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #7 Skrevet 5. desember 2021 Nominerer kjøttdeighakke. Alt setter seg fast i hakka. 😂 Anonymkode: c1924...841
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #8 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (1 time siden): Herlig ! Ellers nominerer jeg eggekoker, salatslynge, mensen-app og ferdigstekt kjøttdeig. Eggekoker bruker vi på det lille kjøkkenet på kontoret. Har ikke fullverdig kjøkken. Det er digg å ha der altså. Men på er fullverdig kjøkken er det liten vits. Anonymkode: c1924...841
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Eggekoker bruker vi på det lille kjøkkenet på kontoret. Har ikke fullverdig kjøkken. Det er digg å ha der altså. Men på er fullverdig kjøkken er det liten vits. Anonymkode: c1924...841 Forøvrig, salatslynge brukes minst to ganger i uka her. INGEN liker vassen salat. Anonymkode: c1924...841
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 Ikke rør mens-appen! Anonymkode: cbfb2...97a
Syngensang Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mensen-app er jo fantastisk! Både datteren min og meg elsker den. Jeg førte faktisk oversikt analogt før jeg fikk app. Utrolig praksis med oversikt når man blør mye (være forberedt) og når man skal planlegge ferien. Ellers enig med resten. Og vannkoker på et vanlig kjøkken. Det går jo faktisk fortere å bare koke opp i en kjele. Anonymkode: a5f16...e75 Mensen app har eg ikkje høyrt om før, men kanskje eg klarar å finne ut av den etterkvart svært merkelege syklusen min der!! Egge-kokar brukar eg kvar dag så det syns eg er praktisk, egga sprekk aldri, og blir passeleg kokte fordi den ular som ein brannbil og let meg absolutt ikkje gløyme å ta dei av. Van kokar er eg einig i no, men før induksjonsomnane kom var dei svært nyttige!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 sug lut skrev (2 timer siden): Herlig ! Ellers nominerer jeg eggekoker, salatslynge, mensen-app og ferdigstekt kjøttdeig. Mensen-app i kombinasjon mer ladycup er redning for meg med uregelmessig syklus. Livet er mye enklere nå 😄 Enig i kjøttdeighakke Anonymkode: ff4a0...d6f
Kira Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 Nå har ikke jeg hatt mensen på 300 år, men ante ikke at en slik app fantes. Heller ikke ferdigstekt kjøttdeig. Det er i samme kategori som ferdig eggerøre på flaske. Den mest unyttige tingen jeg har hatt er en mann... Neida 😂 Det må være sånn babyer sitter i når de skal bade. For en ubrukelig og sannsynligvis ubehagelig ting.
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Nominerer kjøttdeighakke. Alt setter seg fast i hakka. 😂 Anonymkode: c1924...841 Det er et plastikkmøl uten like! God gammeldags tresleiv er tingen til kjøttdeig.
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2021 #15 Skrevet 5. desember 2021 Liker både mensen-app, selv om jeg ikke trenger den lengre, og kjøttdeighakke, men slenger pizzasaks inn i konkurransen. Vi fikk en til jul i fjor av slekt som handler julegaver etter modellen "La oss se om vi finner noe til riktig pris". Kan ikke skjønne hvordan den kan utkonkurrere et alminnelig pizzahjul. Kopp til 1800,-, som sikkert ikke tåler oppvaskmaskin (eller oppvask i det hele tatt?) er jo helt borti natta.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #16 Skrevet 5. desember 2021 Dumme folk Anonymkode: 33ac2...403
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #17 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Om ikke, så er det nødt til å komme inn på topp ti lista! https://eplehuset.no/ember-mug-2-termokrus-414-ml-kobber Finnes det noen som betaler 1800 kr for et krus? Anonymkode: 2473c...1fa Viktig å finne enda mer som unødvendig forbruker jordas ressurser... Ser for meg overskrifter i avisene i fremtiden med denne: "Kaffekopp hacket og brukt til utpressing av næringslivstopp/politiker.* "Krever erstatning etter å ha brent seg på kaffen da koppen holdt for høy varme." "Krever erstatning for for kald kaffe." "Ble forgiftet av kobber i kaffekoppen." Og agurknytt - "Forbrukerrådet har rett på erstatning etter at kaffen bare holdt seg varm i 87 minutter, men var lovet 90 minutter." Ikke glem - du kan sjekke om du kan få denne varen hjem til deg i dag... Verden blir bare mer og mer gal! Jeg var og kjøpte meg en trestekespade i går, jeg Anonymkode: 7d865...bd2
☆☆☆ Skrevet 5. desember 2021 #18 Skrevet 5. desember 2021 Eg elskar gadgets, til smalare bruksområde til bedre er det. Men eg kjenner null begeistring ved tanken på denne koppen. Eggkokar, vasskokar og kjøttdeighakke derimot er good shit. Mensenapp har eg aldri brydd meg om. Men appen til klokka mi vil gjerne logge, og det får den lov til. Og den forteller meg det eg allereie visste, syklus på 21-60 dagar og mensen kjem når den kjem uavhengig av planer.
Spurvugla Skrevet 5. desember 2021 #19 Skrevet 5. desember 2021 Jeg trodde epledeler var det mest meningsløse, helt til jeg begynte å jobbe sammen med en fyr som spiste et eple, delt med epledeler, til lunsjen på jobb hver dag hele året. Det sparte han for litt tid og bryet med å lete etter en skarp kniv på kontorkjøkkenet hver dag, og ble derfor faktisk ganske nyttig.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #20 Skrevet 5. desember 2021 Spurvugla skrev (9 minutter siden): Jeg trodde epledeler var det mest meningsløse, helt til jeg begynte å jobbe sammen med en fyr som spiste et eple, delt med epledeler, til lunsjen på jobb hver dag hele året. Det sparte han for litt tid og bryet med å lete etter en skarp kniv på kontorkjøkkenet hver dag, og ble derfor faktisk ganske nyttig. Genialt i barnehagen der mine gikk. De slet ut en på ett år. Konklusjon er at mange ting er bra, for den målgruppen den er ment for. For meg er kondom meningsløst, uten eggstokker og samme mann på tjuende året. Men kondomer redder jo liv. 😂😂😂 Satt på spissen. Anonymkode: c1924...841
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #21 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Genialt i barnehagen der mine gikk. De slet ut en på ett år. Konklusjon er at mange ting er bra, for den målgruppen den er ment for. For meg er kondom meningsløst, uten eggstokker og samme mann på tjuende året. Men kondomer redder jo liv. 😂😂😂 Satt på spissen. Anonymkode: c1924...841 Det er helt sant. Epledeler og vannkoker kan være supert for noen. For å kunne betegne noe som unyttig må det være det for størstedelen av befolkningen, ref linken i hi. Hvem i all verden kan få en enklere hverdag av og altså trenge en kopp med termostat til 1800 kr? Om den personen finnes, og kan forklare behovet, skal jeg være den første til å innrømme at jeg har feil. hi Anonymkode: 2473c...1fa
Spurvugla Skrevet 5. desember 2021 #22 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er helt sant. Epledeler og vannkoker kan være supert for noen. For å kunne betegne noe som unyttig må det være det for størstedelen av befolkningen, ref linken i hi. Hvem i all verden kan få en enklere hverdag av og altså trenge en kopp med termostat til 1800 kr? Om den personen finnes, og kan forklare behovet, skal jeg være den første til å innrømme at jeg har feil. hi Anonymkode: 2473c...1fa Koppen kunne sikkert vært nyttig for rette person (en som drikker kaffe veldig sakte?), men prisen var drøy, ja.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #23 Skrevet 5. desember 2021 Spurvugla skrev (9 minutter siden): Koppen kunne sikkert vært nyttig for rette person (en som drikker kaffe veldig sakte?), men prisen var drøy, ja. Da har man jo termokopp til en hundrelapp? Det var jo helst kombinasjonen av nytteverdi og pris jeg reagerte på. hi Anonymkode: 2473c...1fa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #24 Skrevet 5. desember 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det er helt sant. Epledeler og vannkoker kan være supert for noen. For å kunne betegne noe som unyttig må det være det for størstedelen av befolkningen, ref linken i hi. Hvem i all verden kan få en enklere hverdag av og altså trenge en kopp med termostat til 1800 kr? Om den personen finnes, og kan forklare behovet, skal jeg være den første til å innrømme at jeg har feil. hi Anonymkode: 2473c...1fa Jeg kjenner mange som er i overkant glad i kaffe, men ingen som ville betalt 1800 kroner for en kopp. Men jeg kjenner heller ingen som har altfor mye penger og sliter med å finne ting å bruke dem på, så mulig det er et market der. 😛 Anonymkode: a68f4...58a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #25 Skrevet 5. desember 2021 Kirsebærstenfjerner! Hadde jeg fått den til å fungere slik jeg så for meg hadde det nok vært stas. Men det blir jo bare en blodig massakre av kirsebærmos, saftsprut og søl. Da bruker jeg heller kniv. Jeg er forøvrig veldig glad i salatslyngen min. På vinteren står den i fred, men om sommeren dyrker jeg salat selv og vasker jorden fra hvert blad. Da sparer slynga oss for salatslaps eller et voldsomst forbruk av tørkerull. Anonymkode: 7e521...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå