Gå til innhold

Omgangssyken 🤮

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble brått kvalm og fikk vondt i  magen i kveld, merket ikke noe på forhånd..Var i bursdag,spiste kaker, middag når vi kom hjem samt ei stripe sjokolade..Plutselig kom det over meg, kvalm,ble skikkelig frossen og rask puls..Nå kastet jeg opp og syns så synd på meg selv 😭  Jobber i bhg og det har gått omgangssyke på ene storbarnsavd, samt vi har hatt noen få tilfeller på småbarn forrige uke..En forelder hadde det nå i slutten av uka, kan barnet ha hatt med seg smitte fra forelderen selv om hun kasta opp for ei uke siden?

Anonymkode: bbc68...5ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omgangssyke er virkelig helvete på jord. Her lå vi hele familien for ett par uker siden, har aldri følt meg så dårlig i hele mitt liv. Den dritten der smitter så utrolig lett, og mange sender barna for tidlig tilbake i barnehagen og skole. God bedring, håper det går raskt over. Du har min dypeste sympati! 

Anonymkode: 44416...635

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Omgangssyke er virkelig helvete på jord. Her lå vi hele familien for ett par uker siden, har aldri følt meg så dårlig i hele mitt liv. Den dritten der smitter så utrolig lett, og mange sender barna for tidlig tilbake i barnehagen og skole. God bedring, håper det går raskt over. Du har min dypeste sympati! 

Anonymkode: 44416...635

Helt enig! Jeg føler meg skikkelig dårlig selv om jeg kastet opp bare 2 ganger sist gang for 8 timer siden..Men litt feber,det verker i kroppen og jeg føler meg elendig..Orker ikke mat,så knasker litt tørr marie kjeks og drikker søt julebrus 😝 Kvalm,sulten og vondt i magen for er litt sulten og,men klarer ikke mat...Jaja,det går nok bedre etterhvert! Takk 😊

Hi

Skrevet

Hvorfor får man høy feber når man har omgangssyke? Plutselig er feberen oppe i 39 🙈

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor får man høy feber når man har omgangssyke? Plutselig er feberen oppe i 39 🙈

Hi

Det er vel ikke så vanlig? Man kan vel få magetrøbbel av corona, så kanskje ta en test?

Anonymkode: 956b2...5bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...