Gå til innhold

Alle min barn har vært i vaksineprogrammet, både jeg og mannen er fullvaksinerte mot korona og vår eldste har fått sin ene dose, men...

Anbefalte innlegg

Alle min barn har vært i vaksineprogrammet, både jeg og mannen er fullvaksinerte mot korona og vår eldste har fått sin ene dose, men ser nå at flere og flere land gir vaksinen til yngre barn og jeg er veldig usikker på om jeg ønsker at vår mellomste datter på 10 år skal ta den.

Jeg har vært gravid 10 ganger, og har 3 barn, min søster har mistet 5 ganger, min mor 3, min mors søster minst 10 ganger.
Man snakker om blødningsforstyrrelser etter vaksinen, jeg er redd dette bare er symptomer på noe større, og er redd for at min datter skal få større problemer med å bli gravid når hun blir stor enn det hun er genetisk betinget for.

Blir det veldig feil av meg å vurdere å takke nei til vaksinering av henne dersom hun får tilbudet?

Anonymkode: a1779...aee

Fortsetter under...

Vi takket nei til vår 13 år gamle jente grunnet dette. De to andre på 11 og 5 år skal ikke ta heller hvis det blir.

Anonymkode: 2e9fc...a11

Mi på snart 12 skal ikke ta vaksina. Jeg opplever fortsatt blødningsforstyrrelser etter vaksina. Tok første i mai og andre i august 

Anonymkode: cb3ef...681

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Mi på snart 12 skal ikke ta vaksina. Jeg opplever fortsatt blødningsforstyrrelser etter vaksina. Tok første i mai og andre i august 

Anonymkode: cb3ef...681

Som du har fortalt nå titusen ganger.

Anonymkode: 91cf7...98a

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Som du har fortalt nå titusen ganger.

Anonymkode: 91cf7...98a

Ikke den du svarer, men hvorfor sier du det?

Anonymkode: beedd...a34

Anonym bruker skrev (På 4.12.2021 den 22.52):

Blir det veldig feil av meg å vurdere å takke nei til vaksinering av henne dersom hun får tilbudet?

Anonymkode: a1779...aee

Jeg synes ikke det. Jeg har en gutt på 10, og vi har bestemt oss for at han skal få vaksinen dersom det blir tilbudt og anbefalt. Men hadde ikke turt hvis han var jente.

Anonymkode: 321e9...789

• Opprett ny...