Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Den som tar litt plass, ler, fjaser og «underholder» andre? eller den mer rolige som kun sitter å prater med de du sitter med? Anonymkode: f3ec4...134
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 En blanding av de to. Jeg ler mye og kan godt underholde med historier, men da med de jeg sitter nærmest. Ikke sånn hyl og skrik og festens midtpunkt, liksom. Anonymkode: a3cdd...687
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 Er stille og rolig. Prater med de jeg kjenner godt. Noen synes sikkert at jeg er kjedelig. Anonymkode: 03198...234
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Jeg er nok den rolige. Anonymkode: 04f94...48f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Jeg snakker lite. Harer fulle folk og orker ikke alkoholånden til folk. Men snakker med de jeg kjenner. Må ofte ut og lufte meg for å ikke bli så sliten Anonymkode: c9758...a5b
shewolf Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 Jeg er ganske rar når det kommer til sosiale sammenkomster. Kommer veldig an på hvem som er der også. På én fest kan jeg være veldig stille og kun snakke med de jeg eventuelt kjenner. Har også opplevd at jeg ble så ukomfortabel at jeg omtrent stengte meg inne på et rom fordi jeg ikke orket mer. På en annen fest kan jeg være ganske høydepunkt for de jeg sitter med, om ikke alle. Ler mye, smiler, flørter med begge kjønn og forteller/tuller mye. Føler dessverre ofte at jeg havner i den første pulja når det "gjelder" og da blir jeg veldig lei meg etterpå 😔
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Var nok hun som pratet mye, lo, flørtet og danset mye. I dag er jeg kronisk syk og ufør, så har ikke vært på fest på mange år. Anonymkode: e3cca...82a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 Hun som ikke kommer. Anonymkode: bdc6e...41b
ma(G)ma med to små :) Skrevet 5. desember 2021 #9 Skrevet 5. desember 2021 Hun som gjerne er med på å «drive» samtalen og skape god stemning tidlig på kvelden, men som drikker lite og blir ukomfortabel/lei dersom «folk flest» får høy promille. Dersom det skjer holder jeg ut en stund, og blir hun som glatter over uenigheter, passer på at alle har det bra og evt rydder unna mat. Dette varer stort sett maks et par timer, så blir jeg lei, og sniker meg tidlig hjem uten å gjøre så mye utav det😅
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #10 Skrevet 5. desember 2021 Jeg er aldri festens midtpunkt, men jeg kan ta ordet og snakke med de fleste. Jeg er blid og opplever at det er ønsket at jeg deltar på planlagte fester. Jeg tar den aldri helt ut mtp alkohol og kan finne på å lure meg unna uten å ta et stort farvel. Anonymkode: e9637...5c9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #11 Skrevet 5. desember 2021 Jeg er også hun som ikke kommer. Kronisk syk og drikker derfor ikke alkohol, fester er ikke for meg lenger. Anonymkode: 413c5...2f1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #12 Skrevet 5. desember 2021 18 hours ago, Anonym bruker said: Den som tar litt plass, ler, fjaser og «underholder» andre? eller den mer rolige som kun sitter å prater med de du sitter med? Anonymkode: f3ec4...134 den som skravler hull i hode på folk og åpner meg altfor mye opp, er veldig privat Anonymkode: d8273...29b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #13 Skrevet 5. desember 2021 Festens midtpunkt. Moroa dør når jeg går. Anonymkode: 42221...414
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2021 #14 Skrevet 5. desember 2021 Jeg blir kleptoman og smiskete. Ikke veldig sjarmerende, men tar det vel igjen ved å bli veldig positiv og full av liv. Er ikke den som danser og hoier, men jeg liker å snakke med folk - spesielt nye som jeg ikke kjenner - og kan være veldig morsom. Anonymkode: e0e16...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå