Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #1 Skrevet 4. desember 2021 Og satt pekefingeren i hullet på øret i gryta. Nå er leddet på pekefingeren bevegelig mot tommelen. Det nest nederste leddet altså. Jeg kan bøye fingeren mot tommelen- sidelengs. Kan den være ute av ledd? Og man må vel ikke til lege med det? Den er ikke vond Anonymkode: a9593...321
amandine Skrevet 4. desember 2021 #2 Skrevet 4. desember 2021 Det høres helt grusomt ut og burde helt sikkert vært hos lege? Men jeg skjønner ikke helt hvordan du har gjort det og hva du har gjort?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #3 Skrevet 4. desember 2021 amandine skrev (Akkurat nå): Det høres helt grusomt ut og burde helt sikkert vært hos lege? Men jeg skjønner ikke helt hvordan du har gjort det og hva du har gjort? Ikke jeg heller. Det er tungt å holde kjelen, så det kan ha skjedd noe der Anonymkode: a9593...321
amandine Skrevet 4. desember 2021 #4 Skrevet 4. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Det er tungt å holde kjelen, så det kan ha skjedd noe der Anonymkode: a9593...321 Hvis fingeren din bøyes en retning den ikke i prinsippet skal kunne bøyes trenger den nok hjelp.
Himmel og hav Skrevet 4. desember 2021 #5 Skrevet 4. desember 2021 Kan du ha røket noen leddbånd eller noe? Pekefingeren er en ganske vesentlig finger å ha, så jeg ville nok ha sjekka det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #6 Skrevet 4. desember 2021 amandine skrev (18 minutter siden): Hvis fingeren din bøyes en retning den ikke i prinsippet skal kunne bøyes trenger den nok hjelp. Den er ikke fastlåst mot den veien, men jeg kan bøye den ved hjelp den veien Himmel og hav skrev (18 minutter siden): Kan du ha røket noen leddbånd eller noe? Pekefingeren er en ganske vesentlig finger å ha, så jeg ville nok ha sjekka det. Det aner jeg ikke. Ville ikke det vært vondt? Den er ikke vond. Den er bare litt øm i leddet Anonymkode: a9593...321
amandine Skrevet 4. desember 2021 #7 Skrevet 4. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Den er ikke fastlåst mot den veien, men jeg kan bøye den ved hjelp den veien Anonymkode: a9593...321 Den skal jo ikke bøyes den veien uansett. Fingerleddet er jo ikke et kuleledd.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #8 Skrevet 4. desember 2021 amandine skrev (25 minutter siden): Den skal jo ikke bøyes den veien uansett. Fingerleddet er jo ikke et kuleledd. Det er det jeg reagerte på. Kan bøye den den veien uten smerter Anonymkode: a9593...321
amandine Skrevet 4. desember 2021 #9 Skrevet 4. desember 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er det jeg reagerte på. Kan bøye den den veien uten smerter Anonymkode: a9593...321 Legevakten i morgen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #10 Skrevet 4. desember 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det er det jeg reagerte på. Kan bøye den den veien uten smerter Anonymkode: a9593...321 Slutt å bevege den slik mer, du kan skade den mer! Du kan godt teipe den sammen med langfingere nå i kveld og ha det slik til du kommer på legevakta, da hindrer du at du skader den mer. Og legevakt i morgen! Anonymkode: 16063...5e1
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2021 #11 Skrevet 4. desember 2021 Men i alle dager! Tenker du å bare ha den sånn? Du må gjøre som de andre sier, tape den fast til nabo’n og ring legevakt i morgen. Man kan virkelig ikke være så tafatt? Anonymkode: 46eb7...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå