Gå til innhold

Har dere spilletid på Playstation/telefon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjeld barn på barneskolen. Har 1.5 time på vekedager og 2.5 i helger. De lurer seg til og spiller på hovedprofilen på Playstation, klarer ikke å få til spilletid på den. Hvordan har dere det?

Anonymkode: c8ee5...639

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 10 år å burde helt klart ha spilletider men har ikke det nå. Han har aldri noen å leke med etter skolen å da syns jeg så synd på han,så når venner i klassen vil spille flere timer med han online så stopper jeg ikke han. Hører jo hvor glad og engasjert han er når han spiller og han snakker masse med de i klassen mens de spiller. 

Anonymkode: fcfab...e55

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har en gutt på 10 år å burde helt klart ha spilletider men har ikke det nå. Han har aldri noen å leke med etter skolen å da syns jeg så synd på han,så når venner i klassen vil spille flere timer med han online så stopper jeg ikke han. Hører jo hvor glad og engasjert han er når han spiller og han snakker masse med de i klassen mens de spiller. 

Anonymkode: fcfab...e55

En ting når de spiller online, men mine gjør ikke det. 10 åring og 7 åring som spiller i lag eller krangler om hvem sin tur det er. Nå fant jeg ut hvordan jeg laga passord på administrator brukeren så har gjort det. 

Skrevet

Eneste regelen jeg har er at om de endrer adferd, eller blir sure når vi sier stopp, så blir det ikke mer spill den dagen

Anonymkode: baff5...1de

Skrevet
On 12/3/2021 at 10:59 PM, Anonym bruker said:

Dette gjeld barn på barneskolen. Har 1.5 time på vekedager og 2.5 i helger. De lurer seg til og spiller på hovedprofilen på Playstation, klarer ikke å få til spilletid på den. Hvordan har dere det?

Nei ikke fra oktober til februar, da er det iskaldt her, barnet går i 3 klasse og er veldig sosial, så er ikke sånn at barnet ikke er ute, og dessuten er det trening 2 ganger i uka :) men fra mars til september er det 1 time på ps4 hvis det ikke er iskaldt eller regner veldig

Anonymkode: 03993...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...